برای سرافرازی و بر افراشته شدن پرچم مقدس کشورم تلاش میکنم

كشتي ساحلي همان كشتي آزاد است اما با اين تفاوت كه زمان آن سه دقيقه می باشد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رحمانی در رابطه با کشتی ساحلی گفت:كشتي ساحلي همان كشتي آزاد است اما با اين تفاوت كه زمان آن سه دقيقه می باشد و بر روي ماسه انجام مي شود که چون بر روی ماسه انجام می شود از شرایط سختی برخوردار است زیرا لازمه کشتی بر روی ماسه دقت و تمركز بالا به همراه قدرت و استقامت و آمادگي زیادی براي اجراي فنون می باشد.
وی افزود:در مسابقات انتخابی تیم ملی  من موفق شدم تا قهرمان كشتي ساحلي جهان و قهرمان دانشجويان جهان را شكست بدهم.
در اردو تیم ملی کشتی ساحلی نیز با برنامه ریزی های دقیق و کمک های مربیان ارزشمندم آقايان؛علی بحری، عزيز واگذاري ،رضا شاهمنصوری و فردين معصومي در روز مسابقه از شرايط ايده عالي برخوردار بودم و حريفاني از تركيه،نروژ و آمريكا را شكست دادم.
پویا رحمانی خاطرنشان کرد:مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در دیدار پایانی با كشتي گيری از کشور ميزبان به رقابت پرداختم که استرس زیادی داشتم اما با صحبت مربیان تمام تمركزم را روی این کشتی گذاشتم تا بتوانم پرچم کشورم را به احتزاز در بیاورم كه خدا را شاكرم که توانستم دل هم میهنان عزیز و مردم فهیم شهرستان آمل را شاد کنم.
قهرمان کشتی ساحلی جهان در مورد مسابقات آینده نیز گفت:به امید خدا بعد از مدتی استراحت تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرماني اسيا و بازي هاي اسيايي شروع میکنم تا بتوانم با قدرت در تورنمت های آینده قدم بردارم.
پویا رحمانی در مورد حضور خود در تیم ملی کشتی آزاد نیز بیان کرد:من از سال۱۳۹۱در اردو های تيم ملی کشتی آزاد حضور داشتم و امسال نیز با سعی و کوشش بیشتر آماده حضور در تیم ملی هستم و برای بدست آوردن جایگاه خودم در کشتی آزاد تلاش میکنم.
رحمانی در رابطه با حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی نیز خاطرنشان کرد:در حال حاضر هیچگونه کمک مالی از سوی مسئولین به من نشده است اما از مسئولين شهري بابت حضور گرمشان در مراسم استقبال کمال تشکر را دارم و هم چنين نماينده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی دكتر يوسفيان که هميشه به بنده لطف داشته و باعث دلگرمی من هستند.
پویا رحمانی قهرمان کشتی ساحلی جهان در پایان اظهار داشت: از همه كساني كه در طول این چند مدت با روحیه دادن به من كمک كردن تشکر میکنم و خدا را شاکرم كه توانستم با کسب مدال طلا باعث شادمانی مردم کشورم بشوم و از همینجا از مسئولين محترم شهرستان آمل تقاضا دارم تا از من حمايت كنند تا بتوانم با روحيه ای بهتر به تمرینات خود ادامه دهم و برای رسیدن به هدف خودم بجنگم تا بتوانم باز هم برای شهر و استان خودم افتخار كسب كنم.