عذرخواهی عمران زاده از وزیر ورزش

حرف های تند حنیف عمران زاده در پایان بازی روز گذشته استقلال مقابل شهرداری سمنان به سرعت توسط خود این بازیکن به عذرخواهی از وزیر ورزش بدل شد.   به گزارش “مازنداسپرت“، عمران زاده که شب گذشته در پایان بازی مقابل شهرداری سمنان با لحنی بر افروخته از انتشار مبلغ قرار داد ها انتقاد کرده […]

حرف های تند حنیف عمران زاده در پایان بازی روز گذشته استقلال مقابل شهرداری سمنان به سرعت توسط خود این بازیکن به عذرخواهی از وزیر ورزش بدل شد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، عمران زاده که شب گذشته در پایان بازی مقابل شهرداری سمنان با لحنی بر افروخته از انتشار مبلغ قرار داد ها انتقاد کرده و گفته بود :امیدوارم مبلغ دریافتی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وی حتی مهدی تاج، علی کفاشیان و همه را اعلام کنند!

شب گذشته با اطلاعیه روی سایت باشگاه اقدام به عذرخواهی از وزیر کرد.

عمران زاده در حرف های جدیدش می گوید: در مصاحبه های متتشر شده از من سو تفاهمی ایجاد شده است که من وظیفه خودم دانستم درباره آن توضیحاتی را ارائه کنم. منظور من از انتشار قراردادهای مسئولین، تنها مربوط به مسئولین فدراسیون بود و من زمانی که قصد داشتم از اسامی آنها استفاده کنم به اشتباه نام وزارت خانه ورزش را نیز به زبان آوردم که از همینجا از وزیر دانشگاهی و محترم ورزش پوزش می‌طلبم. منظور من از این صحبتها انتقاد به فدراسیون فوتبال و متولیان آنها بود که با منتشر کردن قراردادهای بازیکنان ذهن مردم را منحرف می کنند و روی صحبت من تنها با این سازمان بود که در این میان به اشتباه نام وزارت ورزش نیز مطرح شد.

این موضوع ماجرایی مشابه را به یاد می آورد:

سال ها پیش علی انصاریان در اظهاری نظری جنجالی مستقیما علیه علی کفاشیان که در آن زمان نفر دوم سازمان تربیت بدنی بود مصاحبه کرده بود که با ورود حراست سازمان تربیت بدنی به این موضوع مجبور به عذر خواهی شد.

 

منبع:ورزش۳