کسب ۳ مدال نقره و برنز توسط وزنه‌بردار مازندرانی در مسابقات آسیایی

مازند اسپرت: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از کسب ۳ مدال نقره و برنز «بهادر مولایی»، وزنه‌بردار سنگین وزن مازندرانی در مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان آسیا در تایلند خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی با اشاره به درخشش مولایی در این پیکارها اذعان داشت: چهل و نهمین دوره مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا […]

VZNEمازند اسپرت: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از کسب ۳ مدال نقره و برنز «بهادر مولایی»، وزنه‌بردار سنگین وزن مازندرانی در مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان آسیا در تایلند خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی با اشاره به درخشش مولایی در این پیکارها اذعان داشت: چهل و نهمین دوره مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر پوکت تایلند برگزار شد، بهادر مولایی وزنه بردار مازندرانی فوق سنگین ۱۰۵+ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع موفق به کسب ۲ مدال نقره و در یک ضرب نیز به مدال برنز رسید.

وی تصریح کرد: در این مسابقات بهادر مولایی در حرکت یک ضرب با بلند کردن وزنه ۱۸۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید و در دوضرب با مهار وزنه ۲۳۶ کیلوگرم  مدال نقره کسب کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه گفت: بهادر مولایی در مجموع نیز با مهار وزنه ۴۱۴ کیلوگرم مدال نقره را به دست آورد.

رحیمی افزود: در این مسابقات تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۴ مدال برنز با ۴۹۹ امتیاز پس از تیم‌های چین ۵۱۶ امتیازی و تایلند ۵۱۰ امتیاز در جایگاه سوم آسیا ایستاد.