چرا آلویس از نساجی رفت

پائولو آلویس با قطع همکاری با نساجی به همکاری خود با این تیم خاتمه داد. به گزارش مازند اسپرت: حرف و حدیث درباره چرایی این قطع همکاری همچنان ادامه دارد و هواداران نساجی بعد از شرایط خوبی که تیم شان در طول هفته های گذشته داشت به شدت از این جدایی نگران و ناراحت هستند. […]

پائولو آلویس با قطع همکاری با نساجی به همکاری خود با این تیم خاتمه داد.

به گزارش مازند اسپرت: حرف و حدیث درباره چرایی این قطع همکاری همچنان ادامه دارد و هواداران نساجی بعد از شرایط خوبی که تیم شان در طول هفته های گذشته داشت به شدت از این جدایی نگران و ناراحت هستند.
در این ارتباط گفته می شود تامین نشدن خواسته های مالی آلویس باعث شده تا این مربی خواهان جدایی از جمع نساجی شود و برخی ها نیز جدایی سرمربی سابق تیم ملی جوانان پرتغال را به پیشنهاد جدید او از لیگ پرتغال مرتبط می دانند.
آلویس که در زمان حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی پرتغال، هدایت تیم ملی جوانان را برعهده داشت از یک تیم پرتغالی پیشنهاد جدی دریافت کرده و گفته می شود یکی از دلایل جدایی او از جمع نساجی به این موضوع مرتبط بوده است.
نساجی در ۵ هفته گذشته لیگ دسته اول یک برد و دو تساوی کسب کرده بود و موفق شده بود دربی مازندران را نیز به سود خود خاتمه دهد. گفته می شود موسوی، سرمربی فصل گذشته فولاد نوین، گزینه حضور روی نیمکت این تیم در ادامه فصل خواهد بود و صادق درودگر به زودی سرمربی این تیم را معرفی خواهد کرد.

منبع:ورزش سه