پیش بازی آرسنال – استوک سیتی

دو تیم آرسنال و استوک سیتی، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش مازند اسپرت:رقابت دو تیم استوک سیتی و آرسنال همیشه حاشیه ساز بوده و این در حالیست که ونگر چنین چیزی را تکذیب می‌کند. آرسنال شاگردان آرسن ونگر در ۵ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی ، ۱ […]

دو تیم آرسنال و استوک سیتی، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مازند اسپرت:رقابت دو تیم استوک سیتی و آرسنال همیشه حاشیه ساز بوده و این در حالیست که ونگر چنین چیزی را تکذیب می‌کند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر در ۵ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی ، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و در حال حاضر با کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی در رده ی ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. آرسنال برای این بازی ، کار سختی پیش رو خواهد داشت. همواره استوک سیتی حریف قدرتمندی برای توپ‌چی ها بوده و آرسنال مسلما باید در بهترین فرم خود باشد تا بتواند حریف را شکست دهد. ولبک و ویلشر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود ولی مرته ساکر با پشت سر گذاشتن مصدومیت، اماده بازی کردن برای آرسنال شده است.

استوک سیتی

استوک با کسب تنها ۲ امتیاز از ۴ بازی خود، در رده ی هجدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۲ شکست و ۳ تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با این حال، استوک مقابل آرسنال آمار نسبتا خوبی دارد. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی و ۳ شکست کسب کرده و همواره رقیب سختی برای آرسنال بوده اند. با حضور بازیکنانی مثل آفلای، کرکیچ،شقیری و دیوف در خط حمله، استوک می‌تواند حریف قدرتمندی باشد ولی تا به حال موتور این تیم استارت نخورده است.

 

منبع:ورزش سه