پیش بازی اورتون-چلسی

دو تیم اورتون و چلسی، امروز در ورزشگاه گودسیون پارک شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش مازند اسپرت: استونز، مدافع اورتون که تلاش زیادی برای پیوستن به چلسی انجام داد، حال مقابل آبی پوشان قرار خواهد گرفت. اورتون شاگردان روبرتو مارتینز با کسب ۵ امتیاز از ۴ بازی در رده ی نهم […]

دو تیم اورتون و چلسی، امروز در ورزشگاه گودسیون پارک شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مازند اسپرت: استونز، مدافع اورتون که تلاش زیادی برای پیوستن به چلسی انجام داد، حال مقابل آبی پوشان قرار خواهد گرفت.

اورتون

شاگردان روبرتو مارتینز با کسب ۵ امتیاز از ۴ بازی در رده ی نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال آنها باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی بروند ، هر چند که چلسی نتایج ضعیف تری نسبت به اورتون در این فصل کسب کرده است. آبی‌های بندر لیورپول در ۵ بازی اخیر خود مقابل چلسی، امار خوبی به ثبت نرسانده و ۴ شکست و تنها ۱ پیروزی برای آنها به دست آمده است. استونز، مدافع اورتون که چلسی تلاش زیادی برای جذب او انجام داد و خودش نیز درخواست انتقال داده بود، حال باید مقابل شاگردان مورینیو قرار بگیرد. اورتون برای این بازی، برایان اویدو و دارن گیبسون را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نخواهد داشت.

چلسی

مدافع عنوان قهرمانی با کسب ۴ امتیاز از ۴ بازی خود، در رده ی سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ شکست، ۱ تساوی و ۱ پیروزی به دست آورده اند و در فرم بسیار بدی قرار دارند. با این حال، امار چلسی مقابل اورتون بسیار خوب بوده و مورینیو امیدوار است بتواند موفقیت خود مقابل روبرتو مارتینس را تکرار کند. اسکار و رامیرس، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی پوشان نخواهند بود.

منبع:ورزش سه