تساوی خونه به خونه در بابل و حسرت دو پنالتی از دست رفته

از بازی های هفته نهم لیگ دسته اول تیم های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال خونه به خونه بابل در هفته نهم لیگ دسته اول کشور میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که شاگردان جواد نکونام با بدشانسی به تساوی بدون گل دست یافتند.

این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه هفتم تیر شهرستان بابل آغاز شد.
ابتدا این تیم میزبان بود که چند حمله نصفه و نیمه را روی درواز تبریزی ها طرح ریزی کرد اما در امر گلزنی موفق نبودند تا اینکه در دقیقه ۲۴ خونه به خونه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی روح الله باقری توسط پرویز کریمی،دروازبان تیم ماشین سازی مهار شد.
پس از هدر رفتن پنالتی حملات خونه به خونه بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۲۷ محمد رستمی بازیکن ماشین سازی روی یک خطای شدید با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان رسول خطیبی سخت تر شود.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان یافت.
با شروع نیمه دوم تیم خونه به خونه بابل از همان توپ و میدان را در اختیار داشت.
دقیقه۶۱ داور خطا روی روح الله باقری را پنالتی تشخیص داد و ضربه پنالتی مهدی خیری به زیبایی توسط دروازبان ماشین سازی مهار شد تا دومین پنالتی بابلی ها نیز توسط پرویز کریمی مهار شود. بابلی ها حملات زیادی انجام دادند که در امر گلزنی موفق نبودند و در دقیقه۸۰ نیز تیرک دروازه مانع از گلزنی حمید کاظمی شد تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

خونه به خونه با این تساوی ۱۳ امتیازی شدند تا موقتا در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند. اما شاگردان خطیبی ۹ امتیازی شدند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند