ثبت نام یک مازندرانی در انتخابات فدراسیون کشتی !

شنیده ها حاکی از این است که حاج نقی کلانتری در انتخابات فدراسیون کشتی کشور ثبت نام می کند.

مازند اسپرت (مازند ورزش)-عادل روحی :شنیده ها حاکی از این است که حاج نقی کلانتری در انتخابات فدراسیون کشتی کشور ثبت نام می کند. به همین منظور بیانیه ای تحت عنوان اجازه و احترامایشان از بزرگان و پیشکسوتان کشتی ایران در فضای مجازی منتشر شد که به این شایعه قوت بخشید.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد :

پیشکسوتان وبزرگان وزحمتکشان خانواده کشتی . .

اینک درآستانه تحولی عظیم درراه رسیدن به اهدافی بزرگتر در ورزش کشتی کشور جا دارد با حمایتهای همه جانبه دلسوزان و صاحب منصبان خانواده کشتی، که بنا به دلایلی معلوم !! امروز با متن و زوایای این رشته ورزشی فاصله دارند !! پای در میدان باهدف جلب وجذب همه ظرفیتهای بالقوه نهاده تا این ورزش ملی بادستان توانمندتان به جایگاه واقعی خود دنیا را به تسخیر رشادتهای پهلوانانمان دراورد .

اینک اینجانب باپیشینه وتجربه موفق بیش از بیست سال درعرصه مدیریت کشتی کشور با کسب اجازه ازهمه بزرگان ورزش عموما حامیان ومردم شریف وخصوصا پهلوانان وبزرگان ایران اسلامی با نگاه استفاده ازتجارب ارزشمند همه صاحبنظران وکارشناسان ورسانه های دیداری ونوشتاری صدیق وهمکاری ومساعدت قهرمانان نامی وافتخار افرین جهان والمپیک که در سالهای اخیر از وجود ارزشمندشان بی بهره بوده ایم پای درمیدان نهادم تا انشاا..با یاری پروردگار و راهنمایی دلسوزانه *مجمع محترم فدراسیون کشتی *وبا انجام ورعایت تمامی ملاحظات قانونی ازسوی* وزارت محترم ورزش وجوانان* و توجه ویژه* دولت ومجلس* و خصوصا” * فراکسیون محترم ورزش مجلس *وهمچنین(سازمان محترم بازرسی کل کشور)از دغدغه مردم وخانواده بزرگ
ورزش ملی که امروزفاقد اتحاد وهمدلی ویکپارچگی است را ملحوظ نظر قرار داده تا در اینده شاهد توفیقات بیشتری ازسوی قهرمانان این مرز وبوم باشیم .

انشاا.. ارادتمندنقی کلانتری

با ارائه این بیانیه در فضای مجازی حالا شاید این مازندرانی سرشناس عزمش برای حضور در فدراسیون جدی باشد ، باید صبر کنیم و ببینیم آیا این موضوع صحت دارد یا خیر !؟