سونامی کیک بوکسورهای جوان مازنی در یزد؛ کیک بوکسینگ مازندران روی دست کشتی استان بلند شد

مازند اسپرت :کیک بوکسینگ کاران جوان استان مازندران که در رقابت های انتخابی تیم ملی در استان یزد به سر می برند با درخشش خیره کننده خود موفق به کسب ۴ مدال طلا در ۸ وزن شدند. به گزارش مازند اسپرت، علیرضا قلی زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود:این مسابقات به […]

KIKBOOXمازند اسپرت :کیک بوکسینگ کاران جوان استان مازندران که در رقابت های انتخابی تیم ملی در استان یزد به سر می برند با درخشش خیره کننده خود موفق به کسب ۴ مدال طلا در ۸ وزن شدند.

به گزارش مازند اسپرت، علیرضا قلی زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود:این مسابقات به مدت دو روز و به میزبانی استان یزد برگزار شد که امیر حسین اکبری، حسین یزدانی، علیرضا سیار و حسین حبیبی از تیم مازندران موفق به کسب مقام اول شدند.

او گفت: به اذعان تمامی کارشناسان از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده به گونه ای که در چند سال اخیر نمونه این بازی ها و با این سطح فنی دیده نشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از شورای کیک بوکسینگ هیات ورزش های رزمی مازندران گفت:از چندین ماه قبل این شورا با برگزاری جلسات منظم فنی و کارشناسی و تعیین سرمربی و مربی و برگزاری اردوهای منظم ضمن شناسایی استعدادهای فراوان کیک بوکس در استان مازندران این تیم را تشکیل داد.

قلی زاده تصریح کرد:بر اساس شناختی که از تیم خود داشتیم حدس می زدیم مدال های بیشتری را جوانان مازندرانی از آن خود کنند اما باید قبول کرد که این مسابقات بسیار سنگین بوده و قرعه های سنگینی هم به نام ورزشکاران استان افتاد که به نوعی بعضی از آنها فینال زودرس بود.

رییس هیات ورزش های رزمی استان ادامه داد:به حمدالله آقای علی اکبری یکی از مربیان استان رسما” در این مسابقات حکم مربیگری در تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان را دریافت کرد.

او با تشکر از استاد مجید کریمایی سرمربی تیم مازندران و سید مجتبی حسینی قهرمان سنگین وزن جهان که سرپرستی تیم استان را عهده دار بود از کلیه مربیان ،مسئولین و همچنین اعضای هیات رییسه ورزش های رزمی استان در حمایت از این تیم تشکر کرد.

قلی زاده در پایان ضمن تشکر از محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش های رزمی و کادر اجرایی فدراسیون در برپایی این مسابقات گفت:به نوبه خودم و از طرف ورزشکاران مازندران از میزبانی هیات ورزش های رزمی استان یزد تشکر می کنم.

به گزارش مازند اسپرت،یادآور می شود منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام خواهند شد.