آربلوا: بنیتس در رئال موفق خواهد بود

آلوارو آربلوا، مدافع رئال مادرید به حمایت از رافا بنیتس پرداخت و مدعی شد که سرمربی اسپانیایی در رئال موفق خواهد شد.   به گزارش “مازنداسپرت“، مدافع اسپانیایی از رده های سنی رئال مادرید رشد و نمو کرد. به لیورپول پیوست و سپس در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید بازگشت. بنیتس در دیدار اول فصل […]

آلوارو آربلوا، مدافع رئال مادرید به حمایت از رافا بنیتس پرداخت و مدعی شد که سرمربی اسپانیایی در رئال موفق خواهد شد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مدافع اسپانیایی از رده های سنی رئال مادرید رشد و نمو کرد. به لیورپول پیوست و سپس در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید بازگشت. بنیتس در دیدار اول فصل مقابل خیخون ۰-۰ متوقف شد ولی مقابل بتیس، موفق به کسب پیروزی ۵-۰ شد و حال آربلوا معتقد است که رئال با بنیتس، موفق خواهد بود.
او گفت:” وقتی بازگشت او به باشگاه رسمی شد، همه از من درباره اش سوال می‌کردند. رافا مربی خیلی با برنامه ، پر تلاش و پرتوقعی است که از شما انتظار دارد دائما بهتر و بهتر شوید. شاید بشنوید که بعضی افراد با او مشکل دارند یا اینکه او به بازیکنان اصلی اش اهمیت بیشتری می‌دهد ولی در این مقطع، هیچ چیز من را سورپرایز نمی‌کند. برای ما مهم نیست سرمربی ما چه کسی است زیرا گروهی هستیم که تنها به دنبال پیروزی هستیم. از همیشه متحدتر هستیم. پس از سالی که موفق به رسیدن به اهدافمان نبودیم، می‌دانیم که این فصل برایمان خیلی مهم خواهد بود.”

 

منبع:ورزش۳