دبیری: طوفان سختی را در ساری پشت سر گذاشتیم!

به گزارش مازند اسپرت: افشین دبیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی ۵ بر یک تیمش در هفته نخست لیگ مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازیکنانم بازی اول را خوب شروع کردند. تیممان خیلی یکدست شده و در این مدتی هم که تمرین می کردند این انتظار را داشتیم که […]

به گزارش مازند اسپرت:

افشین دبیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی ۵ بر یک تیمش در هفته نخست لیگ مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازیکنانم بازی اول را خوب شروع کردند. تیممان خیلی یکدست شده و در این مدتی هم که تمرین می کردند این انتظار را داشتیم که خوب شروع کنیم.

وی افزود: امیدواریم هماهنگی تیم بیشتر شود چون فصل سختی را پیش رو داریم. تیم ها نزدیک به هم هستند. تاسیات دریایی، مس، گیتی پسند، فرش آرا و حفاری تیم هایی هستند که بازیشان را نبینیم نمی توانیم آن ها را بشناسیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز همچنین خاطرنشان کرد: سه امتیاز ساری برایمان غنیمت بود. من در ورزشگاه نبودم ولی شنیدم بازی بیش از دو بار قطع شده بود. با این حال بچه ها طوفان سختی را پشت سر گذاشتند. بازی زمانی که قطع شد ۲-۱ به نفع ما بود اما بازیکنان غیرت به خرج دادند و گل های بیشتری زدند. امیدواریم این موفقیت را ادامه بدهیم و نتایجی که نتوانستیم سال پیش بدست بیاوریم، امسال جبران کنیم بتوانیم مقام خوب را کسب کنیم.