نادر دستنشان: برد در دربی عیدی ما به هواداران بود/می توانستیم گل های بیشتری بزنیم !

سرمربی مازندرانی تیم ملوان بعد از دربی گیلان گفت : ما در طول این بازی حداقل ۶موقیعت جدی را ازدست دادیم ومی توانستیم به گل های فراوانی دست پیدا کنیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم‌های فوتبال سپید رود رشت و ملوان بندرانزلی از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران روز گذشته با برتری به سود ملوان به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ روز گذشته در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که پژمان نوری بازیکن تیم ملوان بندرانزلی در دقیقه ۳۲ دروازه سپید رود را باز کردند.

این دیدار در نیمه دوم تا دقیقه ۸۸ در حالی به سود ملوان پیگیری می‌شد که حسین ابراهیمی در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرد تا این دیدار در وقت قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

این دیدار در وقت اضافی در حالی پیگیری می‌شد که بابک مرادی در دقیقه ۹۸ از روی نقطه پنالتی دروازه سپید رود رشت را باز کرد و بازی دوباره به سود ملوان رقم خورد. در ادامه این دیدار محمدرضا نقدی پور در دقیقه ۱۱۴ دروازه سپید رود رشت را باز کرد و این دیدار به سود ملوان با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

بعد از این برد نادر دستنشان سرمربی مازندرانی تیم ملوان بندر انزلی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص دربی برگزار شده اظهار داشت :بازی خوب و سنگینی بود چون حواشی شهرآورد همیشه خاص است.

وی ادامه داد :این شهرآورد به نوعی حساس ترین بازی بعد از دیدار تیم های استقلال پرسپولیس است.مردم گیلان تعصب خاصی به فوتبال دارنند و این سبب شد تا جذابیت های این بازی بیشتر شود .

سرمربی مازندرانی ملوان با اعلام اینکه تیمش یکی از جوانترین تیم های لیگ است، افزود : تیم ما با میانگین ۲۴ سال از تیم های جوان لیگ می باشد که انشالله هفته به هفته سعی می کنیم بهترشویم . در بازی با سپیدرود که مهمان این دیدار بودیم، با یک بازی هوشمندانه، زیر کانه و فنی توانستیم درمقابل این تیم لیگ برتری به یک برد شیرین دست پیداکنیم.

دست نشان ضمن تمجید از شاگردانش از انگیزه بالای آنها گفت و ادامه داد :ما برای این بازی تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته بودیم و بازیکنان ما با انگیزه زیادی در تمرینات حاصرشده بودند و همین امر سبب شد تا برنامه های فنی ما را در روز بازی اجرا شود تا یک برد شیرین درمقابل این تیم لیگ برتری کسب کنیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

این مربی کاربلد فوتبال کشور از موقعیت های زیاد تیمش در این دیدار صحبت کرد و افزود :ما در طول این بازی حداقل ۶موقیعت جدی را ازدست دادیم ومی توانستیم به گل های فراوانی دست پیدا کنیم. خوشحالم درروز عید مولا علی (ع) عیدی با ارزشی به هواداران بی نظیر خوب شهر انزلی هدیه کردیم و دل آنها را شاد کردیم .آنها مزد اعتمادشان به این تیم جوان را گرفتند و من از این بابت خوشحالم.

سرمربی مازندرانی ملوان باری دیگر به تمجید از بازیکنانش پرداخت و خاطرنشان کرد: در این بازی بازیکنان با تجربه وجوانم فوق العاده کارکردنند و مزد تمرین وتلاش بی وقفه خویش را گرفتند .این اعتماد سخت بود ولی تیم ما هفته به هفته بهتر می شود و هم درلیگ و هم در جام حذفی حضور درخشانی را به دنبال خواهیم داشت.

وی در پایان گفت :از همه حامیان تیم تشکر میکنم وخسته نباشید به بازیکنان وکادر فنی تیم وهمچنین مردم بزرگ و با تعصب انزلی که دیشب تا پاسی ازشب ما راتشویق کردنند و جشن مفصلی در شهر گرفتند تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت همه دست اندرکاران و مردم عزیز، حق تیم ملوان که بازگشت به لیگ برتر است را از فوتبال بگیریم چون این پتناسیل را داریم.