شیر پسران نوجوان تکواندو مازندران بر سکوی قهرمانی

دومین و آخرین روز از بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان پسر با درحالی به پایان رسید که تیم نوجوانان مازندران با کسب یک طلا، یک نقره و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بیست و هشتمین دوره رقابت‌های نوجوانان پسر از روز پنجشنبه به مدت دو روز و با حضور ۳۰۸ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان در مجموعه ورزشی “شهید دستغیب” شیراز برگزار شد.

مازندران با ترکیب علی حسین خیرخواه(۴۵- کیلوگرم)، محمدجواد اسماعیل پور (وزن ۴۸- کیلوگرم) ، علیرضا گلی(۵۱-کیلوگرم)، سید فضل اله میری(وزن ۵۵- کیلوگرم)، علی حسین خلیلی (۵۹-کیلوگرم)، مهدی اسماعیل پور(وزن ۶۳- کیلوگرم)، امیرحسین غلامی (۶۸- کیلوگرم)، علی اشکوریان (وزن ۷۳- کیلوگرم)، علیرضا نادعلیان (۷۸- کیلوگرم) و حسین حسین زاده (وزن ۷۸+ کیلوگرم) در این رقابتها حاضر شد.

تیم مازندران در نهایت با کسب یک طلا، یک نقره ،۳ برنز و احتساب ۵۰ امتیاز توانست سکوی قهرمانی? را به خود اختصاص دهد و نایب قهرمانی سال گذشته را جبران کرد و با کاپ قهرمانی به خانه برمیگردد

البرز با ۴۹ اامتیاز نایب قهرمان شد و تیم میزبان با ۴۴ امتیاز یر سکوی سومی ایستاد

مدال آوران این مسابقات به شرح ذیل بوده است:

طلا //
علی اشکوریان در وزن ۷۳- کیلوگرم?

نقره//
علی حسین خلیلی در وزن ۵۹- کیلوگرم?

برنز//
علی رضا گلی وزن (۵۱- کیلوگرم)، امیر حسین غلامی (۶۸- کیلوگرم) و محمدجواد اسماعیل پور (۴۸- کیلوگرم)?

هدایت تیم مازندران به عهده رشید فتاحی(سرمربی) است. حسینعلی اسدی و یاسین اکبرنتاج(مربی) و شهاب شعبانزاده سرپرستی تیم را به عهده دارند.