حضور بوکسور ملی‌پوش مازندرانی در اردوی اوکراین

دبیر هیئت بوکس مازندران از حضور ملی‌پوش مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی بوکس با اوکراین خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین روحی با اشاره به حضور تیم ملی بوکس در اردوی مشترک با اوکراین اظهار کرد: هومن طغانی به عنوان ملی‌پوش وزن ۴۹ کیلوگرم از مازندران در این اردو حضور دارد. […]

دبیر هیئت بوکس مازندران از حضور ملی‌پوش مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی بوکس با اوکراین خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین روحی با اشاره به حضور تیم ملی بوکس در اردوی مشترک با اوکراین اظهار کرد: هومن طغانی به عنوان ملی‌پوش وزن ۴۹ کیلوگرم از مازندران در این اردو حضور دارد.

وی با بیان اینکه تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود، افزود: تیم‌های ملی ایران با ۱۰ بوکسور به اوکراین اعزام شد تا در اردوی مشترک دو هفته‌ای شهر خرسون اوکراین حضور یابد.

دبیر هیئت بوکس مازندران در ادامه گفت: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا روزهای چهارم تا ۱۴ شهریور ماه سال جاری در شهر بانوک تایلند برگزار می‌شود.

وی از حضور دو بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی (ب) خبر داد و تصریح کرد: جاسم دلاوری و سینا قلعه‌بندی در اردوی تیم ملی (ب) به عنوان دو بوکسور مازندرانی حضور دارند.

روحی در ادامه با اشاره به حضور ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان گفت: پژمان اسکندری، علیرضا محمدی، سجاد یوسفی‌خطیر و بابک بیروتی به عنوان دیگر ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان هستند.

وی در پایان درباره وضعیت مهدی طلوتی دیگر ملی‌پوش مازندرانی افزود: طلوتی یکی از ملی‌پوشان خوب و باتجربه کشورمان محسوب می‌شود که پس از رفع مصدومیت به جمع اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان در تهران اضافه می‌شود.