کواچیچ: مطمئنم جایگاهی در برنابئو پیدا می‌کنم

متئو کواچیچ، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که نتوانسته پیشنهاد رئال را رد کند و مطمئن است که جایگاهی برای خود در برنابئو پیدا خواهد کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، کواچیچ با ۳۰ میلیو نیورو از اینترمیلان به رئال مادرید پیوست ولی در دو بازی اول تیم، به عنوان یار جانشین در دقایق پایانی به […]

متئو کواچیچ، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که نتوانسته پیشنهاد رئال را رد کند و مطمئن است که جایگاهی برای خود در برنابئو پیدا خواهد کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کواچیچ با ۳۰ میلیو نیورو از اینترمیلان به رئال مادرید پیوست ولی در دو بازی اول تیم، به عنوان یار جانشین در دقایق پایانی به میدان رفت. با این حال، او عنوان کرد که جایگاهش را در ترکیب رئال پیدا خواهد کرد.

او گفت:” رئال از آن دسته تیم‌های معدودی است که نمی‌توان به آنها نه گفت. در پایان، باشگاه راه حلی پیدا کرد که تمام طرفین خوشحال بودند. هر بازیکنی آرزوی بازی کردن برای رئال را دارد. برای من این اتفاق در ۲۱ سالگی رخ داده و من خودم را خیلی خوش شانس می‌دانم. فکر نمی‌کنم باشگاه‌هایی مثل رئال، تصمیماتشان را بر اساس یک بازی بگیرند ولی بازی کردن مقابل رئال در زمان حضورم در اینتر، تاثیر زیادی در این انتقال داشت. می‌دانم کسب جایگاه فیکس کار سختی خواهد بود ولی مطمئنم که می‌توانم به آن برسم.”

 

منبع:ورزش۳