جنگ پاسورها در اولین دیدار

لوسسیانو دچکو پاسور تیم ملی والیبال آرژانتین از بهترین های جهان در پست خود است و جدال او با معروف می تواند یکی از بهترین اتفاقات بازی باشد. به گزارش مازند اسپرت:تیم ملی والیبال ایران صبح سه شنبه اولین دیدار خود در جام جهانی را مقابل آرژانتین برگزار می کند. دو تیم نهایت تلاش خود […]

لوسسیانو دچکو پاسور تیم ملی والیبال آرژانتین از بهترین های جهان در پست خود است و جدال او با معروف می تواند یکی از بهترین اتفاقات بازی باشد.

به گزارش مازند اسپرت:تیم ملی والیبال ایران صبح سه شنبه اولین دیدار خود در جام جهانی را مقابل آرژانتین برگزار می کند. دو تیم نهایت تلاش خود برای آمادگی در این رقابت ها را به کار بسته اند و دقیقه شماری می کنند تا لحظه بازی برسد و دو تیم رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

قطعا حضور ولاسکو روی نیمکت تیم حریف یکی از مهم ترین اتفاقات این بازی بود اما بازیکنان معتقدند این موضوع دیگر برای آنها تمام شده است و بازی با آرژانتین فقط برای برد و صعود به المپیک است. اما یکی دیگر از رویارویی های جالب توجه این بازی حضور سعید معروف و لوسیانو دچکو در دو تیم است. این دو بازیکن توانسته اند عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی در ادوار مختلف را از آن خود کنند و جزو مطرح ترین بازیکنان پست خود هستند.

معروف در لیگ جهانی ۲۰۱۳ عنوان بهترین پاسور مسابقات را به خود اختصاص داد و از همان جا کمی در بین سایر پاسورهای مطرح دنیا اسمی برای خود دست و پا کرد اما دچکو قبل از این توانسته بود در سال ۲۰۱۱ عنوان بهترین پاسور لیگ جهان و بهترین پاسور جام جهانی را به خود اختصاص دهد و همیشه جزو بهترین پاسورهای دنیا محسوب می شد.

دچکو عملکرد بسیار خوبی هم در عرصه باشگاهی دارد و در لیگ گذشته موفق شد همراه پیاچنزا قهرمان سری آ ایتالیا شود و در چند سال اخیر هم همیشه در فینال رقابت های مهم اروپایی شرکت داشته است. البته معروف هم طلای لیگ روسیه را با زنیت به دست آورد و قهرمان جام باشگاه های اروپا شد که دو پاسور از نظر عناوین و جوایز انفرادی فاصله کمی با یکدیگر دارند.
لوسینانو دچکو را فردا در تیم ملی والیبال آرژانتین با شماره ۱۵ خواهیم دید و قطعا حضور دو طراح کاربلد در دو تیم می تواند بازی را بسیار زیبا کند.

منبع:ورزش سه