مندیتا: فابرگاس به اوج بازخواهد گشت

گایزک مندیتا، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا به حمایت از سسک فابرگاس، هافبک چلسی پرداخت. به گزارش مازند اسپرت: فابرگاس در چهار دیدار ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته و این در حالیست که با توجه به عملکرد عالی او در فصل گذشته، انتظارات از هافبک اسپانیایی بسیار بالا بود. مندیتا […]

گایزک مندیتا، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا به حمایت از سسک فابرگاس، هافبک چلسی پرداخت.

به گزارش مازند اسپرت: فابرگاس در چهار دیدار ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته و این در حالیست که با توجه به عملکرد عالی او در فصل گذشته، انتظارات از هافبک اسپانیایی بسیار بالا بود. مندیتا که خود در یک دوره ۵ ساله در میدلزبرو بازی کرده بود، مدعی شد که هافبک ۲۸ ساله خیلی زود به اوج باز می‌گردد.

او گفت:” اینکه همیشه صد در صد آماده باشید کار بسیار سختی است و همچنین مسئولیت‌های او را در نظر بگیرید. نمی‌توان همیشه در اوج بود، گاهی شما در بهترین فرم خود نیستید ولی او همچنان درخشان ظاهر خواهد شد.”

مندیتا درباره شرایط دخیا گفت:” باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد زیرا هر دو طرف از اتفاقی که رخ داد ناراحت هستند و هر دو ، یکدیگر را مقصر می‌دانند. فکر می‌کنم برای بازیکنان خیلی سخت بوده باشد. نمی‌دانم دخیا شانس بازگشت به مادرید را دوباره پیدا کند یا نه. او مسلما در چند سال آینده، بهترین گلر اسپانیایی خواهد بود.”

منبع:ورزش سه