ما ولاسکو را فراموش کرده ایم

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران معتقدند که موضوع حضور ولاسکو در ایران به دو سال پیش باز می گردد و بهتر است بدون حساسیت به این موضوع روی برد مقابل آنها تمرکز کنیم.   به گزارش “مازنداسپرت“، کمتر از یک روز دیگر تا دیدار ایران و آرژانتین باقی مانده است، اولین دیدار تیم ملی والیبال […]

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران معتقدند که موضوع حضور ولاسکو در ایران به دو سال پیش باز می گردد و بهتر است بدون حساسیت به این موضوع روی برد مقابل آنها تمرکز کنیم.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کمتر از یک روز دیگر تا دیدار ایران و آرژانتین باقی مانده است، اولین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در جام جهانی. ایران اردوهای بسیار با کیفیت و بازی های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته و بدون مصدوم آماده سومین حضور خود در جام جهانی است. والیبالیست های کشورمان اولین دیدار خود را مقابل آرژانتینی برگزار خواهند کرد که هدایت آن را خولیو ولاسکو بر عهده دارد، مربی که سال ها وظیفه سرمربیگری همین تیم با همین بازیکنان را داشت.

حالا اینکه انگیزه بازیکنان ایرانی مقابل سرمربی سابق نقطه قوت ما است و یا شناخت ولاسکو از تیم ایران نقطه ضعف تیم کواچ محسوب می شود را بازیکنان یک به یک در مورد آن اظهار نظر می کنند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این باره می گوید: « این قضیه ای بود که دو سال پیش برای ما تمام شد و طبیعی است که با مربی بازی می کنید که روی آن شناخت دارید و او هم ما را خوب می شناسد مطمئنا بازی سخت خواهد بود. بازی مقابل آرژانتین مهم است برای اینکه ببریم و به المپیک صعود کنیم و در غیر این صورت شرایط خاص دیگری ندارد.»

محمد موسوی دفاع وسط تیم ملی هم معتقد است:« ولاسکو ابزار کافی را در دست ندارد و اگر ما خودمان باشیم او نمی تواند با تیمش ایران را ببرد.»

شهرام محمودی هم مثل سایر بازیکنان اعتقاد دارد حضور ولاسکو روی نیمکت آرژانتین شرایط خاصی ندارد:« ولاسکو دو سال پیش از ایران رفته است و فکر می کنم زیاد روی او حساس نشویم بهتر است. برای من دیگر این موضوع اهمیت زیادی ندارد. شاید برای سایر بازیکنان این موضوع مهم باشد، اما من تنها به دنبال ارائه یک بازی خوب و در نهایت پیروزی تیم ملی ایران هستم.»

با این وجود بازیکنان ایرانی با تمرکز روی پیروزی در بازی فردا مقابل آرژانتین آخرین تمرینات خود را انجام خواهند داد و روز سه شنبه ساعت ۷:۴۰ رو در روی اولین حریف خود در جام جهانی قرار خواهند گرفت.

 

منبع:ورزش۳