با حضور مسئولین رسانه ای استان و مدیرکل ورزش ؛ جشن سالروز آغازبه کار مازند اسپرت برگزار شد + عکس

جشن سالروز آغاز به کار پایگاه خبری مازند اسپرت عصر روز یکشنبه ۱۵ شهریور با حضور مسئولین استانی برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز به مناسبت ۱۵ شهریور سالروز اغاز به کار پایگاه خبری ورزشی مازند اسپرت ، مراسمی باشکوه در دفتر این پایگاه خبری با حضور مسئولین رسانه ای استان […]

2525

جشن سالروز آغاز به کار پایگاه خبری مازند اسپرت عصر روز یکشنبه ۱۵ شهریور با حضور مسئولین استانی برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز به مناسبت ۱۵ شهریور سالروز اغاز به کار پایگاه خبری ورزشی مازند اسپرت ، مراسمی باشکوه در دفتر این پایگاه خبری با حضور مسئولین رسانه ای استان و مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد .

 این مراسم با حضور : حبیب حسین زادگان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران و هیات همراه ، حسین قربانی مدیر عامل خانه مطبوعات استان مازندران ، عباس رمدانی رئیس انجمن رسانه‌های مجازی استان مازندران ،سعید نجاریان رئیس هیات فوتبال شهرستان ساری و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان عرصه رسانه : عباس ناساری ،محسن گرجی ، حسن عبدالهاشم پور ، مهدی روحی ، عادل روحی ، حسن رمضانزاده ، سعید خیراندیش ، مهدی کهن روز و همچنین با حضور اعضای سایت مازند اسپرت در دفتر این پایگاه خبری برگزار شد .

به گزارش  مازند اسپرت ؛ همچنین ” علی امینی ” دبیر کمیته اموزش هیات فوتبال استان مازندران و عضو روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران مجری این محفل صمیمی بود .

در ابتدای مراسم سالروز آغاز به کار پایگاه خبری مازنداسپرت ، علی ابراهیمی مدیر اجرایی سایت مازند اسپرت به نمایندگی از مدیران سایت، ضمن خوش آمد گویی به مهمانمان عزیز جهت حضور در جشن سالروز آغاز به کار سایت مازنداسپرت به تشریح اهداف و برنامه های این سایت در گذشته و آینده پرداخت و اظهار داشت: سایت تخصصی ورزشی مازند اسپرت با داشتن حدود سی خبرنگار و عکاس فعال در سراسر استان مازندران سعی در تهیه گزارشات زنده تصویری و متنی از تمام رشته های ورزشی دارد تا اخبار را بصورت تازه و داغ در اختیار بازدیدکنندگان عزیز سایت قرار دهد.

وی با اشاره به مظلوم بودن قشر خبرنگار و رسالت بزرگی که بر دوش آنهاست اظهار داشت: از مسوولین ورزش و بویژه شما عزیزان و شخص جناب حسین زادگان که متولی اول ورزش استان میباشد انتظار داریم جهت دلگرمی و ایجاد انگیزه برای این قشر زحمتکش حمایت خودتان را بیشتر کنند تا به امید خدا خبرنگاران عزیز بار سنگین رسالتی که بر دوش خود احساس میکنند را به نحو احسن پیاده کنند.

وی در پایان از حضور تک تک مهمانمان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت عباس رمدانی رئیس انجمن رسانه‌های مجازی استان مازندران در ابتدای مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت ، ضمن عرض تشکر از زحمات متولی اصلی این سایت جناب مهدی رضی در ادامه بیان کرد: استان مازندران به تناسب از استان های دیگر دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است و ضریب نفوذ اینترنت رتبه اول را در استان دارد.

وی گفت: عملکرد خوب این مجموعه نشان از اکتیو بودن دوستان دارد و باید از زحمات دوستان در این راه تشکر کنم.

رئیس انجمن رسانه‌های مجازی استان مازندران با بیان اینکه مازندران اولین استانی است که انجمن صنفی رسانه های مجازی را در کشور راه اندازی کرد خاطرنشان کرد: فعالیت رسانه های مجازی تا الان در سطح استان تا این حد و اندازه نبود و جای خالی یک سایت خبری ورزشی احساس میشد و حالا علیرغم زحمات و تلاشهای بی وقفه شما عزیزان توانستید یک سایت جامع و کامل خبری ورزشی در سطح استان راه اندازی کنید که این نشان از تدبر و مدیریت قوی جناب رضی دارد.

اظهار لطف مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به سایت مازند اسپرت :

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت از زحمات بی شائبه مهدی رضی مدیریت سایت تشکر و اظهار داشت: در کنار یکدیگر برای ورزش مازندران موثر باشیم.

وی گفت:به سهم خود از شما عزیزان تقاضا دارم در این راه همگان ما را یاری نمایید تا اینکه استان مازندران بتواند موفقیت های زیادی در زمینه ورزشی کسب نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اهمیت حمایت همه مسئولین از سایت وزین و پرتلاش مازند اسپرت مازندران خاطر نشان کرد: به احترام ورزش استان مازندران امیدواریم با تلاشهای مستمر مدیریت سایت، بیش از اینها مورد حمایت قرار بگیرید

وی افزود: خدمت شما عزیزان در زمینه ورزشی نشان از توانمندی های والای شما در این عرصه می باشد، که الحق و الانصاف باید از زحمات تمام مجموعه مازند اسپرتی ها تشکر کنم که یکبار دیگر به ورزش مازندران جان دادند.

حسین زادگان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از جناب ناساری پیر و مرشد عرصه خبرو تمامی زحمتکشان عرصه اصحاب رسانه تصریح کرد: با افتخار در جمع صمیمی و دوستانه شما عزیزان با مسئولین باید بگویم از لحاظ اخلاقی با یکدیگر تعهداتی دارید و جناب مهدی رضی منشا اثر است.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت حسین قربانی مدیر عامل خانه مطبوعات استان مازندران در مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت اظهار داشت : صحبت در جمع اهالی ورزشی بسیار سخت است .

وی ادامه داد : به نوبه خودم سالگرد سالروز آغاز به کار سایت وزین مازند اسپرت را تبریک عرض میکنم.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان مازندران افزود : انصافا سایت مازند اسپرت از لحاظ اخبار تولیدی بسیار توانمند هستند و به شخصه شاهد زحمات و موفقیت های کسب شده این عزیزان هستم.

در پایان باید بیان کنم نشریات مازندران کمتر حمایت میشوند و خواهشی که از دستگاه های ورزشی و در راس آن جناب حبیب حسین زادگان دارم مبنی بر ان است که رسانه های ورزشی باید بیشتر حمایت شوند .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت سعید نجاریان در مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و تمامی عوامل اجرایی، عکاسان و خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خرسندم امشب در جمع دوستانه شما عزیزان در کنار مسئولین استان حضور دارم.

وی با بیان اینکه مازندران پیشانی ورزش کشور است خاطرنشان کرد: چرا که مازندران نیمی از مدال های ایران را در مسابقات المپیک از آن خود میکند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری و رئیس هیات فوتبال شهرستان ساری با اشاره به اینکه در عرصه ورزشی و با کمک رسانه ها باید تلاش مضاعفی داشته باشیم افزود: تلاش های شبانه روزی جناب مهدی رضی و بقیه عوامل در مجموعه بی شک قابل تحسین و تقیر است که از سوی مدیریت سایت جناب رضی با این سن و سال کم شاهد موفقیت های خوبی بودیم و این پشتکار قوی که ایشان دارند با هیچ اما و اگر و عواملی قابل قیاس نمی باشد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت، حسن عبدالهاشم پور در مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت سایت  مازند اسپرت بیان داشت: هر شخصی در هر وضعیتی که قرار میگیرد می تواند بهترین باشد و بی شک یک دست مریزاد به جناب مهدی رضی بابت مدیریت قوی، اکتیو بودنشان که چند سالی را خالصانه در این مجموعه زحمت میکشد باید داشته باشم.

وی افزود : تا الان رسانه های استان خلا خبرنگاران ورزشی را داشته که الحمدا… سایت مازند اسپرت توانسته با همت و پشتکار قوی شان حتی بیش از ۲۰ خبرنگار و عکاس خبری را پرورش دهد که جایی بس امیدواری دارد.

گزارشگر محبوب و مردمی ورزشی استان بیان کرد : مازند اسپرتی ها با پشتکار قوی که دارند می توانند کارهای متحول شده را با نظم دقیق و همت والا به سر منزل مقصود برسانند.

وی افزود: بهترین و خوشایند ترین خبری که امشب در جمع شما عزیزان و مسئولین باید بیان کنم این است که تنها سایتی که عکس و خبرهای تولیدی بیش از اندازه دارد سایت مازند اسپرت مازندران است که امیوار هستیم شاهد موفقیت های روز افزون این مجموعه خطیر باشیم.

عبدالهاشم پور با اشاره به کمبود رسانه های ورزشی، خاطرنشان کرد: بهترین فرصت است تا سایت  مازند اسپرت با همت و تلاش مضاعفی که دارد بتواند برترین رسانه ورزشی بیان شود و لیاقت آن را دارد که تبدیل به یک خبرگزاری رسمی شود و ان شاالله با همت دوستان و مسئولین بتوانیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

وی تاکید داشت: از آقای حبیب حسین زادگان مدیرکل امور ورزش و جوانان استان مازندران خواهشمندیم با همتی که عزیزان در این راه دارند و شما هم شاهد موفقیت ها و پیشرفت های این مجموعه بوده و هستید انتظار میرود عنایت بیشتری به این مجموعه ساعی داشته باشید.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت، مهدی روحی در مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت سایت و تلاشگران اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم در جمع صمیمی و خونگرم مجموعه مازند اسپرتی ها مخصوصا مدیریت پرتلاش جناب مهدی رضی  که با این سن و سال کم شاهد موفقیت های زیادی از جانب ایشان بودیم و این به نوبه خود قابل تحسین و تقدیر است.

وی گفت: مازندران با پتانسیل قوی که دارد می تواند در کشور سرآمد باشد.

سرپرست روزنامه ایران و خبر شمال در مازندران با بیان اینکه در حوزه مطبوعات و فضای مجازی بیشتر به سمت و سوی ورزش برویم تصریح کرد: حمایت های جناب حسین زادگان به یقین قوت قلبی برای عوامل دارد و در این راستا انتظار داریم که مدیرکل امور ورزش و جوانان مازندران که خود از بدنه ورزش هستند با نگاه ویژه از سایت مازند اسپرت حمایت کنند تا بتوانیم روزهای قشنگ تری را برای ورزش استان متصور باشیم.

به گزارش مازند اسپرت؛ در پایان صحبت های بزرگان عرصه رسانه و مدیران ورزشی از خبرنگاران و عکاسان گروه خبری مازند اسپرت تجلیل شد و در پایان کار هم حاضرین با صرف شام به این جشن باشکوه خانمه دادند .

” بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، بزرگان و همکاران که در در مراسم جشن سالروز آغاز به کار سایت مازند اسپرت حضور پیدا کرده اند تقدیر و تشکر میکنیم “

 

ggg