سربازان نیرو زمینی نساجی بزرگ را زمین گیر کردند/نساجی بی کلاس و بی ادب !

عصر امروز در دیداری دوستانه تیم فوتبال نساجی به مصاف تیم نیرو زمینی تهران رفت و در برابر این تیم شکست خورد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز در دیداری دوستانه تیم فوتبال نساجی به مصاف تیم نیرو زمینی تهران رفت و در نهایت برابر این تیم با نتیجه دو بر یک شکست خورد .
در این دیدار نساجی ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاد و در ادامه علیرضا رمضانی ستاره سابق استقلال و بازیکن فعلی نساجی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند .اما بازی ضعیف شاگردان پاشازاده در این دیدار سبب شد تا این تیم نتواند از پس سربازان نیروی زمینی بر بیاید و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
نساجی در این دیدار در برابر تیم نچندان قدرتمند نیرویزمینی که اکثر بازیکنان این تیم را سربازان تشکیل می دادند حرفی برای گفتن نداشت و بجز گلی که علیرضا رمضانی به ثمر رساند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد نکرد. اما امیدواریم تیم جوان پاشازاده رفته رفته و در طول فصل به هارمونی لازم برسد تا مردم و هوادان نساجی تیمی جذاب و موفق در این فصل ازنساجی شاهد باشند .
نساجی که این فصل خانه تکانی زیادی کرده است، حسابی جوان شده است اما علی رغم دوندگی های بیش از حد این جوانان، از تجربه کافی برخوردار نیست و چندان با اطمینان بازی نمی کند.
شاید جوان گرایی پاشازاده یکی از کارهای مثبت او در نساجی باشد اما نداشتن یک تمام کننده شش دانگ در قلب خط حمله ضعف بزرگ نساجی در این فصل باشد.
اما ضعف بزرگتر نساجی کادرفنی پرحیاهوی این تیم است.بی نظمی و پرخاشگر بودن کادرفنی نساجی در چند دیدار اخیر دوستانه شدیدا مشهود بود تا جایی که آرامش از بازیکنان نساجی سلب می شد.
بکار بردن الفاظ زشت و زننده در پاره ای از مواقع و بی نظمی تمامی اعضای کادر فنی به نوعی شخصیت نساجی بزرگ را این روزها زیر سوال برده است.
عصر امروز در جریان دیدار نساجی و نیروی زمینی پاشازاده و کادر فنی نظم کافی روی نیمکت خود نداشتند و بارها با بکار بردن الفاظ زشت با بازیکنان و حتی در موردی با داور این دیدار درگیری لفظی بوجود آورد.
اما پاشازاده و اعضای کادرش باید بدانند مسئولیت چه تیم بزرگی را بر عهده گرفته اند و هر چه زودتر جهت برطرف کردن این مشکلات باید دست بکار شوند، وگرنه از این نساجی آبی گرم نخواهد شد ، هواداران بیخودی امیدوار نباشند ..!