در مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان جهان ؛جویبار، قائمشهر،سوادکوه و بهشهرنماینده خواهند داشت

جویبار/ قائمشهر / سوادکوه و بهشهر نماینده در مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان جهان خواهند داشت   به گزارش مازند اسپرت ؛ ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان تکمیل شد که بر این اساس بهنام احسان پور از بهشهر – محمدی از قائمشهر – حسن یزدانی از جویبار […]

55757جویبار/ قائمشهر / سوادکوه و بهشهر نماینده در مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان جهان خواهند داشت

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان تکمیل شد که بر این اساس بهنام احسان پور از بهشهر – محمدی از قائمشهر – حسن یزدانی از جویبار و عباس طهان از سوادکوه در تیم ملی حضورخواهند داشت .

جویباری ها که همواره سه الی چهار نماینده در تیم ملی داشتند اینبار مسعود اسماعیل پور – رضا یزدانی و کمیل قاسمی را در تیم ملی نمی بینند و برای ساروی ها نیز از حضور محمد حسین محمدیان خبری نیست !

باید کارشناسان کشتی جویبار و ساری به این آمار توجه کنند ، بهشهری ها که پس از مرحوم خدر با اصغر بذری چند سالی ملی پوش داشتند اینک بهنام احسان پور انشالله جانشین شایسته ای برای وی باشد .

قائمشهر با سید احمد محمدی به دنبال کسب مدال دیگری در جهان است اما شهرهایی همچون بابل – ساری –بابلسر – محمود آباد- فریدونکنار – گلوگاه – میاندرود باید فکری اساسی برای حضور نفرات خود در مسابقات مختلف برون مرزی نمایند .