از درخشش در دیداری های دوستانه تا برگزاری جشن پیراهن در هتلی مجلل + تصاویر

جعفری از برگزاری جشن پیراهن باشگاه در یکی از هتل های مجلل بخش چهاردانگه مرکز استان خبر داد و گفت : برای ایجاد انگیزه هر چه بهتر بازیکنان و کادر فنی اردویی دو روزه را در ارتفاعات چهاردانگه با بهترین امکانات در هتل هفت خال این منطقه برگزار کردیم و همچنین در طول این اردو از لباس فصل جدید تیم نیز رونمایی کردیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم های فوتبال مازند اسپرت که زیر نظر این پایگاه خبری مشغول به فعالیت می باشند این روز ها علاوه بر برگزاری مدارس فوتبال، در حال آماده سازی خودشان برای حضوری قدرتمند در لیگ های استانی هستند.

مهدی جعفری مدیرعامل باشگاه مازند اسپرت در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت : در حال حاضر شرایط خوبی را در حال سپری کردن هستیم و خداروشکر با درایت کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه وضعیت تمرینات باشگاه و مدارس فوتبال در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد : در بخش مدارس فوتبال روز های فرد هر هفته از ساعت ۱۷ در زمین چمن دانشگاه امام محمد باقر مشغول به تمرین می باشیم و باز هم از همین تریبون استفاده می کنم و اعلام میدارم که باشگاه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت از فوتبالیست های با استعدادی که از شرایط مالی مساعدی برخوردار نیستند استقبال می کند و حاضر است به مانند گذشته بدون هیچ چشم داشتی برای پیشرفت این کودکان و نوجوانان قدم بردارد.

جعفری از وضعیت مطلوب تیم های حاضر در لیگ های استانی خبر داد و افزود :خداروشکر اوضاع تیم های نوجوانان و جوانان مان بسیار مطلوب است و این عملکرد خوب را می توان از نتایج درخشان آن ها در دیدار های دوستانه مشاهده کرد.

مدیرعامل باشگاه مازند اسپرت ادامه داد :تیم جوانان مازند اسپرت در طول دوران آماده سازی ۵ دیدار دوستانه انجام داد که در این دیدارها، به سه برد، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرد.

وی افزود : جوانان با استعداد ما استقلال قائمشهر را با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ شکست دادند و همچنین پرسپولیس قائمشهر تیم صاحب نام استان مازندران را سه بر یک شکست دادند و همچنین پدیده ساری را با تمام ستاره هایش ۵ بر ۲ از پیش روی برداشتند.جوانان آینده دار ما همچنین در برابر شهدای بابل به تساوی دو بر دو و در برابر شهروند جویبار علی رغم ارائه یک بازی حساب شده با نتیجه دو بر یک شکست خورد خوردند.

این مسئول همچنین اوضاع تیم نوجوانان را نیز مطلوب اعلام کرد و بیان داشت:کادر فنی تیم های رده پایه چه در رده نونهالان و چه در رده های نوجوانان و جوانان عملکرد چشمگیری داشتند و بازیکنان را به مرزآمادگی رساندند تا در لیگ حضوری موفق داشته باشیم.تیم نوجوانان ما نیز در دو دیدار دوستانه برابر استقلال قائمشهر و ستارگان نکا دو تا از تیم های موفق استانی قرار گرفتند که موفق شدند به ترتیب با نتایج ۵ بر ۱ و ۲ بر صفر حریفان قائمشهری و نکایی خود را شکست دهند .

جعفری در پایان از برگزاری جشن پیراهن باشگاه در یکی از هتل های مجلل بخش چهاردانگه مرکز استان خبر داد و گفت : برای ایجاد انگیزه هر چه بهتر بازیکنان و کادر فنی اردویی دو روزه را در ارتفاعات چهاردانگه با بهترین امکانات در هتل هفت خال این منطقه برگزار کردیم و همچنین در طول این اردو از لباس فصل جدید تیم نیز رونمایی کردیم.