صحبت های جالب بائو ، ابراهیم پور و فریبرز گرامی بعد از برد نساجی مقابل خونه به خونه

تیم نساجی مازندران با گلی طلایی که در دقایق اضافه نیمه دوم وارد دروازه تیم خونه به خونه بابل کرد، فاتح دربی مازنی ها در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در پایان بازی به سراغ سه بازیکن تاثیر گذار نساجی در این دیدار رفتیم و صحبت […]

442تیم نساجی مازندران با گلی طلایی که در دقایق اضافه نیمه دوم وارد دروازه تیم خونه به خونه بابل کرد، فاتح دربی مازنی ها در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در پایان بازی به سراغ سه بازیکن تاثیر گذار نساجی در این دیدار رفتیم و صحبت های آنها را در خصوص این پیروزی شنیدیم که در ادامه میخوانید :

 

 

میثم بائو  : دست تک تک هواداران را میبوسم

میثم بائو بعد از برد تیم نساجی برابر خونه به خونه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص این برد گفت : خداروشکر توانستیم جواب زحمت و حضور این همه مردم خوب و خون گرم شهرمان را بدهیم.

وی افزود : بچه ها همه تلاش کردند و هواداران هم سنگ تمام گذاشتند که دست تک تک شان را میبوسم

بائو ادامه داد :ممنونم از همه آنها که از دقیقه یک تشویق کردند و مارا در این دیدار تنها نگذاشتند .

این بازیکن باتجربه در خصوص عدم هجومی بازی کردن نساجی در این دیدار گفت : چند وقت طول میکشد تا با هم خوب هماهنگ شویم.چون ما تازه ده یا پانزده روز است که با هم جمع شده ایم انشاالله هفته های آینده جبران میکنیم.

 

 

سعید ابراهیم پور :قسمت بر این بود که امروز هواداران ما شاد شوند !

سعید ابراهیم پور سنگربان بابلی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از پیروزی تیمشان در داربی مازندرانی لیگ یک در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص این بازی گفت : بازی خوبی بود ولی هوادار ها باید اتحادشان بیشتر باشد چون امسال بازی ها طولانی است.

وی ادامه داد : قسمت بر این بود که با پیروزی نساجی امروز هواداران قائمشهری شاد شوند.

ابراهیم پور در خصوص نحوه دفاعی بازی کردن نساجی در این دیدار بیان کرد :ما بازی به بازی بهتر میشویم اما امروز خیلی خوب نبودیم و این هوادار است که تاثیر گذار است برای این جور بازی ها، دیدیم که تا دقیقه ۹۵ تیم را تشویق کردند و مزد زحماتشان را گرفتند.

 

فریبرز گرامی : قول داده بودم که گل میزنم و به قول خودم عمل کردم !

فریبرز گرامی زننده گل سه امتیازی نساجی در لحظات پایانی بازی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار  مازند اسپرت در خصوص این پیروزی ارزشمند گفت : خداروشکر توانستیم پیروز شویم چون این بازی بالاخره یک دربی بود در استان مازندران و من هم توانستم دقیقه ۹۳ گل بزنم.

وی در خصوص گل دقیقه ۹۴ و پیروزی و خوشحالی هواداران و مردم قائمشهری بیان کرد : لحظه غیر قابل وصفی بود ، البته با اقای درودگر و بچه ها گفته بودم که در این بازی گل میزنم خدا رو شکر امروز بعد ار یک سال مصدومیتم توانستم فیکس بازی کنم و گل هم بزنم .

وی در پایان گفت : اکبر اقا هم مربی بزرگی است و تیمش بسته بازی میکرد که با تعویض ها خوب اقای الوس توانستیم پیروز شویم .