این دیدار صرفا یک بازی معمولی بوده است/پائلو آلوس : اولین پیروزی با نساجی حس عالی ای داشت

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  بعد از پیروزی نساجی مقابل خونه به خونه گفت :اولین پیروزی ما حس عالی داشت .   پائلو آلوس سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از برد شیرین تیمش در داربی مازندرانی لیگ یک در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص اولین پیروزی اش با تیم نساجی اظهار […]

6سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  بعد از پیروزی نساجی مقابل خونه به خونه گفت :اولین پیروزی ما حس عالی داشت .

 

پائلو آلوس سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از برد شیرین تیمش در داربی مازندرانی لیگ یک در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص اولین پیروزی اش با تیم نساجی اظهار داشت  : اولین پیروزی ما حس عالی ای داشت که این حس خوب را با تماشاگرانمان تقسیم کردیم .

 

وی ادامه داد : این دیدار صرفا یک بازی معمولی بوده است نه دربی ، ما خیلی خوشحال هستیم و مطمعن هستم در ادامه برای موفقیت نساجی بیشتر تلاش خواهیم کرد .

آلوس در خصوص علت عدم تهاجمی بازی کردن نساجی و کم تعداد بودن آنها در حمله گفت :ما امروز خیلی خوب عمل کرده ایم و صبورانه کار کردیم اما چون شرایط خوبی در جدول نداشتیم اگر در این بازی گل دریافت میکردیم ، به خاطر این شرایط بود که تیم زیاد به جلو حرکت نمیکرد . البته ما ریسک های زیادی در بازی کردیم که روی یکی از همین ریسک ها به گل رسیدیم .

این مربی پرتغالی در خصوص دیدار های هفته های آینده نساجی اظهار داشت :تیم نساجی بازی به بازی درحال پیشرفت است و هر بازی که میگذرد درس های بیشتری از اشتباهاتمان میگیریم .