مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی مازندران در بابلسر برگزار شد

مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی مازندران با حضور نمایندگان و مسئولان کمیته های رشته های وزشی از فدراسیون،معاونت ادراه ورزش مازندران،رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران،رییس ادرات ورزش شهرستان های مازندران و وسئولان کمیته های شهرستان ها در سالن همایش های شهرک دریا کنار یابلسر برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی مازندران با حضور نمایندگان و مسئولان کمیته های رشته های وزشی از فدراسیون،معاونت ادراه ورزش مازندران،رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران،رییس ادرات ورزش شهرستان های مازندران و وسئولان کمیته های شهرستان ها در سالن همایش های شهرک دریا کنار یابلسر برگزار شد.
این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن طنیین انداز شد تا آغازی باشد برای یک جلسه شش ساعته که بیش از ۲۰۰نفر را در خود جای داده بود.
سپس کیلیپی برای حاضران پخش شد که ارائه کننده آمار و عملکرد این هیات در یک سال گذشته بود و در این قطعه ویدئویی گوشه ای از افتخار آفرینی ها و ظرفیت بالای خطه پهلوان خیز مازندارن را به نمایش گذاشت.
سید یاسر سلیم بهرامی نخستین شخصیتی بود که به عنوان رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران برای سخنرانی و خیر مقدم و گزارش کار پشت تریبون رفت و گفت:هدف از برگزاری این همایش آشنا شدن بیشتر اعضای کمیته ها و ارائه آمار و عملکرد ورزشکاران در یک سال گذشته و بررسی مشکلات این هیات و ورزشکاران است،ورزشکارانی که در ۴۰ رشته مختلف ورزشی با بودجه سالانه کمتر از ۳میلیون تومان در حال فعالیت هستند و همواره خوشرنگ ترین مدال ها را برای کشور به ارمغان می آورند.
سلیم بهرامی افزود:رشته های کیک بوکسینگ و موی تای هم به تازگی تحت پوشش این هیات در آمده است و با تفکیک و تقسیم رشته ها به شهرستان ها،درصدد آن هستیم که شهرستان مورد نظر در هر رشته به عنوان پایلوت همان رشته در آینده معرفی گردد.
رستمی رییس کمیته موج سواری انجمن های ورزشی ایران،آزاد رییس ایران و نایب رییس کمیته سپک تاکرا انجمن های ورزشی آسیا و نمایندگان کمیته های مختلف در مازندران از دیگر نفراتی بودند که در این همایش به پشت تریبون رفتند و از برنامه ها و حتی کمبودها سخن گفتند.
در پایان جلسه هم نوبت به عالیشان معاونت توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران رسید و گفت:موجب مسرت است که انجمن ورزشی که در گذشته تنها فقط صاحب یک نام بود،امروزه و در یک سال گذشته بیش از ۴۰رشته ورزشی را به صورت منسجم و برنامه ریزی بی نقص و با تحمل کمبود های فراوان فعالیت می کند.
عالیشان افزود:این انجمن ابتدا تنها یک دفتر بود اما امروزه ۷ دفتر هیات فعال در شهرستان های مختلف استان وجود دارد و باتوجه به المپیکی بودن برخی از رشته های این هیات و بین اللملی بودن و قابلیت مدال آوری در اکثر این رشته ها،تعاملی قوی و پایدار و حمایت از سوی اداره ورزش را می طلبد که شاهد معرفی قهرمانان و پرورش استعداد ها در استان باشیم،استانی که ۱۵۰۰۰۰نفر ورزشکار سازمان یافته دارد و در سال گذشته ورزشکارانش ۴۱۱ مدال خوشرنگ از مسابقات بین المللی جهانی و المپیک برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوردند.
در پایان این مراسم احکام مدیریتی و اجرایی مسئولان این هیات به نفرات منتخب تقدیم شد که در این بین بنیامین مرشدی گزارشگر و خبرنگار ورزشی به عنوان مسئول روابط عمومی این هیات انتخاب شد که ما بهم به این جوان فعال تبریک عرض میکنیم و امیدواریم در کارش موفق باشید.