«حمزه» مطالباتش را یک‌جا می‌خواهد؛ به قسط‌بندی‌ هم راضی نیست/۲۰۰ هزار دلار برای بازیکنی که فقط یک گل زد!

مهاجم تونسی پیشین تیم تراکتورسازی همه مطالباتش را به صورت یک‌جا می‌خواهد و به همین خاطر هنوز با باشگاه تبریزی به توافق نرسیده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،باشگاه تراکتورسازی پس از مواجه شدن با محرومیت نقل‌وانتقالاتی، به دنبال پرداخت بدهی‌هایش رفت و اقدامات خوبی هم در این راستا انجام داد.

تراکتورسازان با همه طلبکاران خود برای پرداخت مطالبات‌شان به صورت قسط بندی شده به توافق رسیدند اما در این میان حمزه یونس، همچنان تنها شاکی است که باشگاه تبریزی نتوانسته رضایتش را جلب کند.

نکته جالب در مورد حمزه یونس این است که این بازیکن در نیم فصلی که برای تراکتورسازی بازی کرد، فقط یک گل برای سرخپوشان تبریزی به ثمر رساند. حالا باشگاه تراکتورسازی مجبور است برای بازیکنی که تنها یک گل برایش به ثمر رساند، بیش از ۲۰۰ هزار دلار پول بدهد!

آرش نجفی معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت حقوقی باشگاهی تراکتورسازی به تسنیم گفت: یکی دو ماه پیش آخرین قسط بدهی تونی اولیویرا و ژائو ویلا را پرداختیم و با آنها به‌صورت کامل تسویه حساب کردیم. نامه تسویه حساب باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا چند روز پیش از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ابلاغ شد و فکر می‌کنم نامه ژائو ویلا هم تا یکی دو هفته دیگر به فدراسیون فوتبال ابلاغ شود. الان در حال پرداخت بدهی دو سه تن دیگر از طلبکاران دیگر هم که قبلاً با آنها توافق رسیده بودیم، هستیم.

وی با اشاره به وضعیت حمزه یونس، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در فروردین ماه بود توافق اولیه با این بازیکن انجام شد که بدهی او را هم به صورت قسطی پرداخت کنیم، اما نمی‌دانم به یک باره چه شد که او زیر بار این موضوع نرفت. الان حمزه تنها بازیکن خارجی است که نتوانستیم رضایتش را جلب کنیم. او همه مطالباتش را یک‌جا می‌خواهد که ما هم بودجه‌ای برای انجام این خواسته او نداریم.

/تسنیم