دوری دو هفته‌ای شاگردان منصوریان از تهران

تیم فوتبال استقلال تهران به منظور برپایی اردوی برون مرزی فردا تهران را به مقصد ارمنستان ترک می‌کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال استقلال تهران همچون سال گذشته اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در کشور ارمنستان و در کمپ آکادمی فوتبال ایروان برگزار می‌کند. مسئولان این باشگاه از مدتی قبل و بنا به درخواست علیرضا منصوریان مقدمات حضور تیمشان در این اردو را فراهم آورده‌اند.

کاروان تیم استقلال تهران بعد از ظهر فردا تهران را به مقصد ایروان ترک کرده و ۱۰ روز در این شهر تمرینات بدنی و هوازی خود را دنبال می کند. شاگردان علیرضا منصوریان به احتمال زیاد در مدت برپایی این اردو یک دیدار دوستانه با تیم پارس جنوبی جم به صورت تدارکاتی برپا کرده و اردوی خود را نیز تا روز ۲۲ تیر دنبال می کنند. آبی پوشان سپس از ایروان راهی آلمان شده تا برای دربی دوستانه‌ای که قرار است ۲۵ تیر در شهر بیله فیلد آلمان برگزار شود آماده شوند. شاگردان علیرضا منصوریان در روز ۲۶ تیرماه نیز به تهران بازگشته و پس از کمی استراحت تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کنند.

آبی پوشان روز گذشته و در برنامه آماده سازی خود برای لیگ هفدهم نخستین دیدار تدارکاتی خود را برگزار کردند که در این بازی موفق شدند تیم نساجی قائمشهر را با تک گل حسن بیت سعید با نتیجه یک بر صفر مغلوب کنند.

/تسنیم