حسین فاضلی:مدیریت ورزش رامسر در بحث حمایت ورزشکاران ضعیف می باشد !

پیشکسوت دو میدانی رامسری به جهت عدم حمایت ورزش در رامسر درد دل و انتقاد ورزشی انجام داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین فاضلی متولد۶۲ -شهر کتالم خانسر با حضور در میادین ورزشی ملی و بین المللی توانست بهترین رکودها را بنام خود ثبت نماید.

فاضلی بازنشسته نیروی هوایی می باشد که با علاقه و جدیت در رشته دو ومیدانی توانست مدرسه دو ومیدانی را در کتالم راه اندازی نماید و چندین دوره مسابقه در رده های مختلف سنی و میزبانی مسابقات را در رامسر برگزار نماید.

وی در سالهای ورزشی خود در رشته دو ومیدانی توانست صد ها مدال رنگارنگ را با بهترین ثبت رکود به جای گذارد.

از جمله مقام های قهرمانی وی حضور در مسابقات دوصحرانوردی ۱۲ کیلومتر ارتشهای جهان در کشور الجزایر در سال ۱۳۷۲ ، بهترین رکورد مسابقات بین الملی شهرستان رامسر، بهترین رکورد دو ماراتن ایران در سال ۱۹۸۳ ،حضور و ثبت بهترین نتایح ماراتن برلین و استکهلم ، امستردام ، هلند ،سوئد و…. را در رزومه خود دارد.

فاضلی با اعزام بیش از ۱۱۰سفر برون مرزی در کشورهای مختلف و همچنین بیش از ۵۶ مسابقه ماراتن بعنوان تنها نماینده پیشکسوتان رامسر افتخار دیگر را بدون حمایت مسئولین امر ورزش برای این شهرستان به جای گذاشت.

لازم به ذکر است حسین فاضلی پیشکسوت دو ومیدانی رامسردر چهل یکمین دوره مسابقات بین المللی دو ماراتن بمسافت ۴۲/۱۹۵کیلومتر به کشور سوئد در ۱۳ خرداد ماه سال جاری اعزام گردید که توانست در یک رکورد بسیار عالی با زمان ۳/۲۰ساعت ودقیقه ( سه ساعت و بیست دقیقه ) به مسافت۱۹۵ /۴۲ کیلو متر در رده سنی بالای ۶۰سال جز نفرات برتر با حضور ۲۲ هزار شرکت کننده افتخاری دیگر را برای خود و رامسر ثبت نماید.

به گفته دونده پیشکسوت ماراتن رامسر،وی پس از پایان رقابت بین المللی و حضور در زادگاه خود مورد تقدیر از سوی بستگان وی، شکوهی ریاست هیات ورزشهای همگانی شهر کتالم وساداتشهر، شهرداری کتالم وساداتشهر، شورای جدید شهرکتالم و سادات شهر و برخی دوستان ومردم دوست داشتنی شهر کتالم و سادت شهر مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است در این استقبال ورزشی ریاست اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات دو ومیدانی شهرستان حضور داشتند.

فاضلی بعنوان مربی و داور دو ومیدانی در خصوص عدم حمایت های ورزشی در رامسر گلایه مند می باشد و صراحتآ اعلام نمود :

مدیریت ورزش رامسر در بحث حمایت ورزشکاران ضعیف می باشد و بهتر آنکه آقای گلدشتی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان به فکر ورزش دو ومیدانی باشند و ما را در را رسیدن به جایگاه واقعی حمایت کنند تا بتوانیم این رشته مادر را در شهرستان رامسر به اوج فعالیت خود برسانیم.

وی انتقاد شدیدی خود را به سمت و سوی هیئت دو ومیدانی کشاند و اذعان داشت :
هیئت دو ومیدانی رامسر فعالیت بسیار ضعیفی دارد و اینکه شاهد گسترش و فعالیت برگزاری مسابقات و میزبانی ها … در شهرستان نمی باشیم ، ورزشی در سکوت خود ادامه می دهد باید حمایت شود.

مسئولین امر ورزش ، مسئولیت خودشان را جدی بگیرند

لازم به ذکر است دونده پیشکسوت کشورمان به جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی پیشکسوتان یکشنبه۱۱تیر در تهران به رقابت خواهد پرداخت. و همچنین وی برنامه جدی به جهت حضور در مسابقات قهرمانی اسیا را در کشور چین دارد …