بی توجهی به چیدمان داوری های دسته اول

بی توجهی به چیدمان داوری های دسته اول امروز و در ایستگاه چهارم رقابت های دسته اول شاهد چند بازی مهم و یک بازی خیلی حساس خواهیم بود. دیدار نفت مسجد سلیمان با پیکان ، داماش با شهرداری اردبیل ، ایران جوان با پاس ، فجرسپاسی با مس کرمان و ماشین سازی با آلومینیوم اراک […]

بی توجهی به چیدمان داوری های دسته اول

امروز و در ایستگاه چهارم رقابت های دسته اول شاهد چند بازی مهم و یک بازی خیلی حساس خواهیم بود. دیدار نفت مسجد سلیمان با پیکان ، داماش با شهرداری اردبیل ، ایران جوان با پاس ، فجرسپاسی با مس کرمان و ماشین سازی با آلومینیوم اراک بازی های مهم هفته چهارم هستند.


 

به گزارش “مازنداسپرت” حساس ترین بازی روز داربی مازندران است. نساجی در قائمشهر میزبان خونه به خونه بابل خواهد بود. نگاهی به لیست داوران بازی های امروز نشان می دهد کمیته داوران بدون توجه به حساسیت و اهمیت بازی ها تیم های داوری اش را چیده است.

 در حالیکه انتظار می رفت کمیته داوران برای قضاوت این دیدارها از تیم های داوری باتجربه تر و کاربلدتری استفاده کند ، داوران جوان و آینده دار را انتخاب کرده است.

 به طور مثال قضاوت دیدار حساس نساجی با خونه به خونه بر عهده حسین زرگر است. داوری که بار تجربی قضاوتش کم بوده و برای قضاوت در چنین دیدار حساسی جوان و کم تجربه است و خیلی مناسب به نظر نمی رسد./ورزش سه