شفیعی:چشم دیدن موفقیت مان را ندارند/اختلافات را کنار بگذارید لطفا !

تیم ما ۹ بازیکن کاملا بومی به نام های جوادشفیعی،علی بزرگیان،مجیدرضانسب،حسین طهماسب،امیرحسین اقایی،محمدحسین قصابین،سامان نورمحمدی،ماهان پروین و سیداحدشفیعی داشت و بقیه بازیکنان غیربومی بودند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از حواشی ایجاد شده در تیم فوتبال شهدای بابلسر و صحبت ها و کش مکش هایی که بین یکی از اعضای شورای شهر و صابر میرقربانی سرمربی موفق این فصل فوتبال مازندران ایجاد شد ، بازیکنان شهدای بابلسر در حمایت از سرمربی خود در آمدند .

متن های مرتبط :

عاقبت سیاسی بازی بابلسری ها؛تنها نماینده موفق فوتبال مازندران در آستانه فروش و نابودی !

انتقاد تند عضو شورای شهر بابلسر از میرقربانی /پروین:او نمی تواند بقیه را پله کند و بالا برود/ بگویید چرا صابر ” لخت ” نشد !؟

احد شفیعی یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین بازیکنان این فصل شهدای بابلسر در گفتگو با خبرنگار مازند  اسپرت، در خصوص صحبت ها و اتفاقات بوجود آمده صحبت هایی را انجام داد که در ادامه میخوانید:

** فصل سختی رو در لیگ سه پشت سر گذاشتید و بالاخره موفق شدید ، نظرت در خصوص بازی ها بگو :

همانطور که می دانید بازی های لیگ ۳ خیلی سخت و دشوار و خسته کننده است چون زمین های مناسبی برای تیمی که میخواهد فوتبال بازی کند فراهم نیست و داوران جوان و کم تجربه باعث می شوند که این لیگ را دشوار کند.
خداروشکر میکنم که بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل سخت سرانجام با لطف خداوند و همت کادر فنی و بازیکنان باغیرت و با تعصب شهدای بابلسر موفق به صعود شدیم.این صعود به راحتی به دست نیامد.در طول فصل با مشکلات متعددی روبرو بودیم. نبودامکانات لازم ازجمله: لباس تمرین،توپ تمرین،تغذیه و … . با تمامی این مشکلات بازیکنان غیرتمند این تیم توانستند فوتبال مازندران و بابلسر را در کشور سرافراز نگه دارند.

*** وضعیت مالی چطور بود !؟ بعد صعود پاداشی دریافت کردید ؟

قبل از شروع فصل مسئولین باشگاه به بازیکنان قول دادند که یک هفته قبل از شروع بازی ها ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا بازیکناک با خیال اسوده خود را اماده حضور در مسابقات کنند ولی برخلاف انچه که قول دادخ بودند عمل کردند و حالا که عصل تمام شده است فقط ۵۰ درصد از بازیکنان پدل گرفتند در صورتی که نیمی که صعود می کند بازیکنان تمام مبالغ قرارداد را دریافت می کنند و حتی نصف مبلغ قرار دادشان را بعنوان پاداش از طرف باشگاه به بازیکنان پرداخت می شود. الان درست یک ماه است که بازی ها تمام شده ولی هنوز این بچه های باغیرت ریالی از باشگاه دریافتی نداشتند. بازیکنانی که کارشان ففط فوتبال است و کار دیگری ندارند.انها کارشان را امسال که صعود بود به نحواحسن انجام دادند ولی مسئولین در قبال این بازیکنان کوتاهی کردند و تمامی این بازیکنان دارای مشکلات شدیدمالی می باشند.

*** چرا انقدر تیمتون حاشیه داره ؟ چیشد بالاخره تیمداری می کنند یا نه ؟

هر تیمی که دارد نتیجه میگیرد کسانی هستند که چشم دیدن موفقیت ان تیم را ندارند و در تلاش هستند که با برخی کارشکنی ها آن تیم را تضعیف کنند. امسال تیم ما چه از نظر کادرفنی و بازیکنان شرایط خیلی خوبی را داشت امکانات این تیمدر حد و اندازه ی کادرفنی و بازیکنان این تیم نبود. و این بچه های باغیرت استانمون چه بابلسری و غیربابلسری با وحدت و همدلی لازم توانستند با کمترین امکانات بهترین نتیجه را بگیرند. منظورم از کمترین امکانات ؛نداشتن زمین خوب، لباس، تغذیه، و برای سفر به شهرستانها با مشکلاتی مثل استاندارد نبودن اتوبوس، جای خواب،لباس فرم مناسب و …. را داشتیم. من بعنوان کاپیتان تبم تا انجایی که اطلاع دارم به احتمال زیاد تیم داری میکنند.

*** یکی از اعضای شورای شهر بابلسر معتقد بود تیم شما کاملا غیر بومی بود ، شما هم جزو غیر بومی های تیم هستید یا بومی بودید ؟

تیم ما ۹ بازیکن کاملا بومی به نام های جوادشفیعی،علی بزرگیان،مجیدرضانسب،حسین طهماسب،امیرحسین اقایی،محمدحسین قصابین،سامان نورمحمدی،ماهان پروین و سیداحدشفیعی داشت و بقیه بازیکنان غیربومی بودند. در اینجا لازم میدانم از بازیکنان غیربومی که با تمام وجود و با توجه به مشکلات موجود، با تعصب و انگیزه ی لازم در تمرینات و مسابقات شرکت می کردند کمال تشکر را دارم و دست تک تک انها را می بوسم که باعث سرافرازی نام شهرم در فوتبال مازندران و ایران شدند.

*** آینده تیم  چه خواهد شد ؟ در تیم می مانید  یا مقصد بعدی مشخص می کنید ؟

مسئولین تیم قول دادند که ۱۰۰ درصد تیم داری می کنند اما اولا باید با تمام بچه های فصل قبل تصفیه حساب شود و بعد بودجه و امکانات لازم برای شرکت در مسابقات لیگ ۲ کشور فراهم شود.
بودن یا نبودن بنده، اولا به کادر فنی برمی گردد ولی در مورد خودم بایدبگویم که باید شرایط مالی تیم راببینم و بعد تصمیم بگیرم.

 

*** پیشنهادات دیگری هم دارین که بخواین بهش فکر کنید ؟

من ۳_۲ پیشنهاد از تیم های مختلف دارم ولی اولویت اولم درصورت فراهم بودن شرایط مناسب تیم شهرم خواهد بود و بعد به گزینه های بعدی فکر می کنم.

 

*** صحبت پایانی

من در پایان از تمام کسانی که خالصانه و به دور از ریا برای موففیت تیم تلاش کردند کمال سپاس و تشکر را دارم. از جمله این افراد: کادر فنی و سرپرستی،بازیکنان با تعصب،اقای حاج رضا رحیمیان و مردم خونگرم بابلسر.
من از مسئولین شهرم از جمله امام جمعه ورزش دوست،شهردار و اعضای شورای شهر،فرماندار محترم و تمام کسانی که میتوانند به تیم کمک کنند میخواهم که پیش قدم شوند تا مشکلات تیم برطرف شود و هرچه سریع تر تیم اماده حضور در مسابقات شود. فقط یک گلایه از مسئولین ورزشی و شهری بابلسر دارم که چرا بعد گذشت یک ماه هنوز با بچه های تیم تصفیه حساب نشده وحتی یک تقدیر و تشکر که در شان بازیکنان تیم باشداز انها به عمل نیامد چون انها نام فوتبال بابلسر را بعد از انقلاب در کشور مطرح کردند.
و در اخر از تمام مسئولین شهرم میخواهم اختلافات را کنار بگذارند و صادقانه برای تیگ شهرشان تلاش کنند وباعث سربلندی نام بابلسر شوند.