احتمال تعویق آغاز لیگ برتر فوتسال در جلسه چهارشنبه هیئت رئیسه فوتسال !

درحالیکه فقط یک هفته به زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است اما برخی تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند و همین مسئله شروع مسابقات را با ابهاماتی مواجه کرده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درحالیکه سازمان لیگ فوتسال آخرین مهلت پرداخت ورودی مسابقات لیگ برتر را تا پایان امروز -سه‌شنبه- اعلام کرده بود، تنها ۴ تیم وروذی مسابقات را پرداخت کردند!

هرساله و پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر،‌شایعاتی مبنی بر پرداخت نکردن و یا عدم پرداخت ورودی برخی تیم‌ها به گوش می‌رسد و امسال نیز ظاهرا همین اتفاق در حال تکرار است.
سازمان لیگ فوتسال آخرین مهلت پرداخت ورودی این مسابقات را تا پایان امروز -سه‌شنبه ۳۰ خرداد- اعلام کرده بود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فقط ۴ تیم ورودی را پرداخت کرده‌اند که در نوع خود چالب است. تیم‌های شهروند ساری، مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان تیم‌هایی هستند که با پرداخت ورودی بازی‌ها برای فصل جدید رسما اعلام آمادگی کرده‌اند.
باید دید سازمان لیگ فوتسال در این خصوص چه واکنشی نشان خواهد داد و تکلیف پرداخت ورودی سایر تیم‌ها چگونه خواهد شد.
هیات رئیسه سازمان لیگ فردا جلسه‌ای را ترتیب خواهند داد تا در خصوص زمان آغاز فصل جدید تصمیم‌گیری شود. درحالیکه برخی از تیم‌ها مانند گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون، تاسیسات دریایی و حفاری خوزستان مدت‌هاست تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما برخی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند و همین مسئله ممکن است شروع فصل جدید را با ابهاماتی مواجه کند.
تیم‌هایی مثل مقاومت قرچک و هر دو نماینده قم وضعیت مشخصی نداشته و تیم دبیری تبریز هم به احتمال بسیار فراوان در لیگ شرکت نخواهد کرد که این شرایط ممکن است سازمان لیگ را با دردسرهایی مواجه سازد.
در همین خصوص کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: برنامه لیگ برتر طبق زمان از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد و حتی آقای کفاشیان در هفته نخست لیگ برتر به مشهد خواهند رفت تا نظاره‌گر نخستین دیدار فصل جدید باشند.
با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در نشست مهم هیات رئیسه سازمان لیگ که فردا برگزار می‌گردد، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد و آیا زمان شروع لیگ برتر تغییر خواهد کرد و یا مسابقات طبق زمان از پیش تعیین شده آغاز می‌شود.