مولود کفشی از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ثبت رکورد ایران در بهشهر خبرداد

 رییس انجمن مهارتهای فردی ورزش های همگانی مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ثبت رکورد ایران با حضور ۱۵۰ نفر از ورزشکاران و برترین رکورد شکنان کشور به میزبانی بهشهر خبر داد. مولود کفشی در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت از بهشهر اظهار کرد : این دوره از مسابقات با حضور برترین رکورد شکنان کشور روز […]

 aaaرییس انجمن مهارتهای فردی ورزش های همگانی مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ثبت رکورد ایران با حضور ۱۵۰ نفر از ورزشکاران و برترین رکورد شکنان کشور به میزبانی بهشهر خبر داد.

مولود کفشی در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت از بهشهر اظهار کرد : این دوره از مسابقات با حضور برترین رکورد شکنان کشور روز جمعه سیزدهم شهریور ماه در سالن شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر برگزار می گردد.


وی گفت : در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار وبرترین رکورد شکنان از سراسر کشور حضور دارند که امید بر آن است که شاهد درخشش ورزشکاران بهشهری در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

رییس انجمن مهارتهای فردی ورزشهای همگانی مازندران با اشاره به اینکه ثبت رکورد حتی  توسط یک نفر دراین دوره از مسابقات باعث افتخار برای کشور است خاطرنشان کرد: مرتضی قلندری ورزشکار بهشهری در دو سال اخیر موفق به ثبت رکورد شنای مداوم ۱۲ ساعته در دریای خزر و همچنین زدن ۶ هزار و ۳۰۰ میل باستانی در ۷۰ دقیقه شد.

وی افزود: ۱۳ داور از سطح شهرستان بهشهر که دارای مدرک فوق لیسانس و دکترای رشته تربیت بدنی در رشته های مختلف ورزشی هستند این دوره از مسابقات را داوری می کنند.

کفشی در مورد ثبت رکورد گینس در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: نمایندگان فدراسیون ورزش همگانی با نمایندگان گینس در حال هماهنگی  و رایزنی هستند تا رکورد گروههای مختلف ورزشی را گرفته که اگر ورزشکاری توانست در این دوره از مسابقات بالاترین رکوردی را بدست بیاورد در گینس ثبت شود.

مسئول ورزش بانوان بهشهر در مورد رشته های مختلف این دوره از مسابقات، ادامه داد: دراز و نشست، شنا سوئدی، شنا باستانی، بهکاپ ، بارفیکس، روپایی با توپ فوتبال، روپایی با توپ تنیس، روپایی همراه با دویدن، طناب زنی همراه با دویدن، طناب زنی جفت پا، هد زدن با توپ، پارالل، حلقه ( کوچک – خانواده )، پرش طول، پرش ارتفاع و میل زنی در ۱۲۰ دقیقه از جمله این رشته ها است.

مسئول فنی مسابقات خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ۷ ورزشکار رکورد دار بهشهر در رشته های مختلف ورزشی بارفیکس، میل، حلقه، بارفیکس، پارالل و.. حضور خواهند داشت که توسط ۶ دوربین فیلمبرداری بازبینی خواهد شد.

کفشی در پایان گفت: این دوره از مسابقات زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار و به همین خاطر است از ورزشکاران هیچ ورودی دریافت نمی کنیم.