مسئولان برگزاری بازی با استقلال خوزستان ایرانی بودند و با ما بدرفتاری کردند!

یک روزنامه سعودی در اظهار نظری عجیب مدعی شده مسئولان برگزاری بازی الهلال و استقلال خوزستان ایرانی بوده اند و با آنها بدرفتاری کرده‌اند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،الهلال عربستان شب گذشته در دوحه میزبان استقلال خوزستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود و موفق شد در این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و به مرحله بعد راه پیدا کند.

سعودی‌ها که خودشان دوحه را برای میزبانی از نماینده کشورمان انتخاب کرده بودند با جوسازی و ادعاهای واهی دوباره علیه کشورمان صحبت کردند و مسئولان برگزار کننده بازی را افرادی با اصالت ایرانی دانستند که با آنها بد رفتاری کردند!

روزنامه الریاض مدعی شد و نوشت: در دوحه افرادی که اصالت ایرانی داشتند برای برگزاری بازی الهلال با استقلال خوزستان انتخاب شده بودند. تفتیش‌های آنها از هواداران سعودی باعث به سختی افتادن و رنج آنها شد اما این افراد در مقابل با ایرانی‌ها با تساهل رفتار می‌کردند. این اتفاقات درحالی بود که الهلال در این بازی میزبان بود. این افرادی که اصالت ایرانی داشتند با کاروان الهلال بدترین رفتار را کردند زیرا با آنها درباره امور سیاسی بحث می‌کردند و نظرشان را به الهلالی‌ها می‌گفتند و تلاش می‌کردند تا کاروان الهلال را تحریک کنند و از فضای بازی دور کنند!

/فارس