بارترا: بعد از حمله به اتوبوس‌مان تا ۱۰ دقیقه نمی‌‌توانستم تکان بخورم

مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بورسیا دورتموند اعتراف کرد حمله‌ای که ماه گذشته به اتوبوس تیمش صورت گرفت شوک سنگینی به او وارد آورده بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یکی از مهمترین اتفاقاتی که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا رخ داد، حمله به اتوبوس بازیکنان تیم فوتبال بورسیا دورتموند در مسیر سفرشان به استادیوم سیگنال ایدونا پارک برای بازی برابر موناکو در مرحله یک چهارم نهایی بود، اتفاقی که منجر به لغو بازی شد و شکستن دست مارک بارترا.

بارترای ۲۶ ساله که شنبه شب در فینال جام حذفی آلمان برابر اینتراخت فرانکفورت برای اولین بار پس از حمله به اتوبوس تیمش در ترکیب دورتموند قرار گرفت، درباره اتفاقی که او را نزدیک به دو ماه خانه نشین کرد به نشریه کیکر گفت: زمانی که به ما حمله شد، من فکر می‌کردم که دیگر هرگز نخواهم توانست بازی کنم. تا ۱۰ دقیقه بعد از حادثه من نه می‌توانستتم چیزی بشنوم نه می‌توانستم تکان بخورم. وقتی دکترم بعد از عمل جراحی گفت که همه چیز روبه‌راه خواهد شد و من یک ماه دیگر می‌توانم به زمین بازی برگردم، احساس وصف‌ناپذیری به من دست داد چون زیباترین خبری بود که می‌شد بشنوم.

بارترا ادامه داد: الان از هر زمان دیگری بیشتر احساس قدرت می‌کنم. بابت اینکه چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، متأسفم به خصوص که آن حادثه چند هفته سخت را برای من ساخت. الان اما همه ما می‌توانیم از این پیروزی لذت ببریم./تسنیم