هاشمی: حمایت حدادی وظیفه ذاتی ماست

رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: حمایت مادی و معنوی از قهرمانانی همچون احسان حدادی که سال‌ها در عرصه ورزش کشور افتخار آفرینی کرده اند.     به گزارش “مازنداسپرت“کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بیان این موضوع که در مواقع سخت و حساس نباید قهرمانان را تنها گذاشت، اظهار داشت: احسان حدادی یکی […]

رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: حمایت مادی و معنوی از قهرمانانی همچون احسان حدادی که سال‌ها در عرصه ورزش کشور افتخار آفرینی کرده اند.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بیان این موضوع که در مواقع سخت و حساس نباید قهرمانان را تنها گذاشت، اظهار داشت: احسان حدادی یکی از بهترین ورزشکاران پرتاب دیسک ایران و جهان است که بارها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی باعث غرور و افتخار برای کشور شده است. به شخصه بارها با حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی از نزدیک شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی این ورزشکار و جدیتش در تمرینات برای نتیجه گیری در رقابت‌های برون مرزی بوده‌ام.

او ادامه داد: بدون تردید تمام فدراسیون‌های ورزشی، کادر فنی و قهرمانان آن تمام تلاش خود را برای موفقیت در رقابت‌های برون مرزی و کسب سهمیه المپیک به کار می‌بندند اما نکته‌ای مهم در این بحث این است که احسان یک ورزشکار کاملا حرفه‌ای است و بهتر از همه شرایط تمرینی خود را می‌داند.

هاشمی یاد آور شد: ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ناکامی در یک رویداد ورزشی جزئی از ذات ورزش است و بالطبع در چنین مواقعی می‌بایست بدون وارد شدن و پرداختن به حواشی سعی در رفع کمبودها و کاستی‌ها کرد تا نمایندگان کشورمان بدون فشار روحی و روانی تنها به رقابت با حریفان قدرتمند خود و کسب نتیجه مطلوب بیندیشند. ما در کنار احسان حدادی و حدادی ها خواهیم بود و بنابر وظیفه ذاتی خود از هیچ تلاشی برای موفقیت مجدد وی که جزو اصلی ترین گزینه‌های مدال آوری در المپیک ریو خواهد فرو گذار نمی‌کنیم.

هاشمی در خاتمه گفت: ناکامی احتمالی در یکی دو رویداد نباید باعث هجمه روحی و روانی بر روی فدراسیون و یا قهرمانان آن رشته شود و اعتقاد دارم جدای از حمایت‌های مادی، قهرمانان عزیز ما نیاز به حمایت‌های معنوی مسئولان و مردم نیز دارند تا با دلگرمی بیشتر در تمرینات و مسابقات ظاهر شوند.

منبع:ورزش۳