آقای (ف.ک) معروف در جویبار / جنگ شورای شهر و مردم جویبار برای فروش و حفظ سهمیه لیگ دو!

در حالی که این روزها جویباری ها چوب حراج به سهمیه تیمشان در لیگ دسته دوم فوتبال زدند ، پای مربی منشوری هم به این شهر باز شد .   به گزارش مازند اسپرت ، این روز ها فوتبال در شهر جویبار حال و روز خوشی ندارد . بعد از اینکه جویباری ها از تیمداری […]

14212در حالی که این روزها جویباری ها چوب حراج به سهمیه تیمشان در لیگ دسته دوم فوتبال زدند ، پای مربی منشوری هم به این شهر باز شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ، این روز ها فوتبال در شهر جویبار حال و روز خوشی ندارد . بعد از اینکه جویباری ها از تیمداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور منصرف شده بودند مشتری های زیادی برای خرید این تیم به جویبار سفر کردند .

آنهایی که برای ورزش این شهرستان آن هم در رشته فوتبال تصمیم میگیرند ،آیا میدانند این تیم چگونه و با چه مشقت هایی به اینجایی که اکنون جویبار به خود می بالد رسیده است !؟

بعد از درج مطلب هفته گذشته ما با عنوان ” چه بلایی بر سر نماینده فوتبال شهر جویبار آمده است / جویباری ها در محاصره دلالان بزرگ ! ” مردم و هوادارن و جمعی از ورزش دوستان جویباری برای حفظ این سهمیه دست به دامن تمامی مسئولین ورزشی و سیاسی شدند .

جویباری ها که از رفت و آمد های این روزهای مشتریان سهمیه تیمشان در لیگ دو چندان رضایت ندارند ، چند روزی هست که میهمان معروفی البته از نوع منشوری ! را در شهرشان پذیرایی میکنند .

گویا مذاکرات مسئولین جویباری برای فروش این سهمیه پایان ندارد و این روزها با خبر شدیم (ف.ک) مربی منشوری کشورمان هم به جویبار سفر کرده و برای خرید سهمیه شهدای جویبار به دیدار مسئولین این شهر رفته است و همچنان در این شهر حضور دارد !

نکته قابل توجه : در حالی که مسئولین هیات فوتبال استان مازندران هم تا چندی پیش تاکید بر خارج نشدن این سهمیه از مازندران داشتند ، شنیده شده آقای (ف.ک ) مورد حمایت بعضی از مسئولین هیات فوتبال استان قرار گرفته و به نوعی مسئولین هیات فوتبال هم برای فروش این سهمیه که حق مردم و فوتبالیست های جوان جویباریست دست به کار شده اند !

از طرفی هم جمعی از فوتبال دوستان ، مربیان و هواداران جویباری برای اعتراض به این قضیه و برای اینکه مخالفت خودشان را از فروش سهمیه این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نشان دهند به سراغ فرماندار جویبار رفته و از ایشان خواستار حمایت شدند .

حال دلیل پافشاری مسئولین ورزشی و سیاسی شهر مخصوصا شورای شهر جویبار برای فروش این سهمیه که زحمات و تلاش های زیادی برای رسیدن این تیم به این جایگاه از لیگ استان تا لیگ دسته دوم کشیده شده مشخص نیست و نمیدانیم چرا این مسئولین نمیخواهند به خواسته یکسری جوان مبنی بر عدم فروش سهمیه این تیم عمل کنند و همچنان برای فروش این تیم پافشاری میکنند !

و در پایان امیدواریم مسئولین ورزشی و سیاسی شهرستان جویبار در خصوص تیمداری به نیمه پر لیوان نگاه کنند و از ترس مشکلات مالی باعث و بانی به بیراهه رفتن جوانان این شهرستان نشوند و اجازه دهند جوانان و ورزش دوستان این شهرستان ورزش دوست در شهر خودشان به تفریح سالم بپردازند و برای شهر جویبار عرق بریزند !