صعود شهدای بابلسر به پلی آف/پیام مقاومت ساری و ماکران میاندرود ماندنی شدند !

هفته پایانی مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران نیز در دو سه دیدار حساس برابر حریفانشان قرار گرفتند و درنهایت با صعود شهدای بابلسر به مرحله پلی آف همراه بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران نیز در دو سه دیدار حساس برابر حریفانشان قرار گرفتند.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم فوتبال شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه میهمان تیم اسپیدار تهران بود.بابلسری ها در این دیدار ابتدا از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه پنالتی مشکوکی که داور مسابقه برای حریف تهرانی گرفت سبب شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.بابلسری های با هدایت صابر میرقربانی و کادر فنی قدرتمندش موفق شد با این تساوی به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی آف شوند تا برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تیم دوم هر گروه به رقابت بپردازد.بابلسری ها در این رقابت ها به عنوان تنها نماینده موفق استان مازندران بود که موفق شد در جمع دو تیم اول جدول باشد.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود در دیداری خانگی میزبان انتظار بجنور بود.ماکرانی که برای بقا در لیگ نیاز شدیدی به برد در این دیدار خانگی داشتند ، حمایت های همه جانبه هواداران پرشور خودشان را دیدند و موفق شدند از این دیدار سربلند بیرون بیایند.

در این دیدار شاگردان محسن پورحاجی موفق شدند ۲ بار توسط جواد غلامی دروازه حریف سختکوش خودش را باز کند و با همین دو گل سه امتیاز ارزشمندی را کسب کند و جواز بقایش در مرحله دوم لیگ دسته دوم را صادر کند.

تیم فوتبال پیام مقاومت ساری در دیداری حساس و خارج از خانه برابر تیم قدرتمند چوکای تالش قرار گرفت.تالشی ها و ساروی ها شدیدا به برد در این دیدار نیاز داشتند تا بقای خودشان در لیگ را ثابت کنند.مقاومتی ها که با نیمی از بازیکنان امید خودشان وارد این بازی شده بودند،در این دیدار شاگردان شبیر لطفی علی رغم بازی خوبی که از خود به نمایش گداشتند با دردسر های زیادی رو به رو شدند تا این دیدار را با نتیجه ۵ بر ۲ واگذار کنند.

اما چوکایی ها با این برد با اینکه از نظر امتیازی با مقاومت ساری برابر شده بودند به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به تیم ساروی نتوانست در لیگ باقی بماند و به مرحله پایین تر سقوط کرد.اما شانس با مقاومتی های ساروی یار بود و شکست ملی پوشان تبریز سبب شد شاگردان شبیر لطفی تنها نماینده از شهر ساری باشند که موفق شدند در این مرحله باقی بمانند و از سقوط فرار کنند.

دیگر نماینده های استان تیم های صنعت ساری ، اتجاد شهدای ساری از هفته پیش سقوطشان قطعی شده بود و دیدار این هفته آنها تاثیری در بقای آنها نداشت.
گفتنیست با پایان هفته پاياني ليگ دسته سوم تيمهاي خوشه طلايي ثنا ، پرسپوليس مشهد و مس نوين كرمان بصورت مستقيم به ليگ دسته دوم صعود كردند و تيمهاي دوم گروه ها ( مقاومت تهران ، شهداي بابلسر و شهرداري بم ) و بهترين تيم سوم گروه ( ملي حفاري اهواز ) راهي پلي آف شدند.
قرعه كشي پلي آف روز شنبه ساعت ١٥ در كميته مسابقات سازمان ليگ برگزار خواهد شد.