اعتراف مونتلا به لیاقت رم برای کسب پیروزی مقابل شاگردانش

سرمربی روسونری پس از باخت سنگین تیمش در خانه برابر جالوروسی اعتراف کرد که حریف پایتخت نشین سزاوار کسب پیروزی بوده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وینچنزو مونتلا بعد از باخت خانگی ۴ بر یک شب گذشته میلان برابر رم، دستانش را به نشانه تسلیم بالا برد و اعتراف کرد که هیچ حرف و حدیثی در پیروزی تیم سابقش وجود ندارد و این تیم لیاقت کسب سه امتیاز را داشته است.

اوضاع میلان با قبول دومین شکست متوالی بدتر شد. شکست این تیم برابر رم هم می‌توانست سنگین‌‌تر باشد اگر دروازه‌بانش جان‌لوئیجی دوناروما، با واکنش‌های خود  و با کمک تیر دروازه شوت‌های رجا ناینگولان و دیه‌گو پروتی را مهار نمی‌کرد.

مونتلا در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بیاید با خودمان صادق باشیم. رم از میلان بهتر بود، هم از نظر کار تیمی هم از نظر عملکرد فردی بازیکنانش و دستورات تاکتیکی که سرمربی‌اش از روی نیمکت می‌داد. در اکثر دقایق بازی داشتیم ناخن‌های‌مان را می‌جویدیم و امیدوار بودیم که بالاخره یک موقعیت فراهم شود تا بتوانیم به بازی برگردیم و آن زمانی بود که پاسالیچ گلزنی کرد. در نهایت اما رم تیم برتر میدان بود و کاملاً حقش بود که پیروز شود.

وی ادامه داد: برای عملکرد ما دلایل زیادی وجود دارد اما مشکل ما نه آمادگی جسمانی است نه انگیزه. اینجا بازیکنان جوان فراوانی داریم و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم انتظارات از آنها بیشتر می‌شود و فشار روانی بیشتری روی آنها قرار می‌گیرد. فکر می‌کنم نتیجه این بازی برای تعیین رده پنجم جدول سرنوشت‌ساز است اما با وجود این باخت ما هنوز هم داریم به سمت محقق کردن هدف‌مان که به پایان رساندن فصل در جمع ۶ تیم بالای جدول است، حرکت می‌کنیم. متأسفانه گل زودهنگامی که خوردیم، خیلی زود روند بازی را به سود رم تغییر داد.

مهاجم پیشین رم تأکید کرد: باید فصل را در جایگاهی مناسب به پایان برسانیم و سهمیه لیگ اروپا را بگیریم، هدفی که در تمام طول سال آن را دنبال می‌کردیم. الان زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده نیست. آینده ما همین امروز است و یکشنبه هفته بعد. باشگاه موافقت کرده که ما در حال حاضر فقط روی وضعیت فعلی‌مان تمرکز کنیم چون اهداف بسیار مهمی داریم که باید محقق کنیم.

میلان با قبول شکست خانگی برابر  رم، با ۵۹ امتیاز در رده ششم باقی ماند./تسنیم