خناری نژاد:کار این مردان بهشتی با چیزی قابل مقایسه نیست/ هر مدال که کسب کردم تقدیم مدافعان حرم میکنم

خب آنهایی که جهاد مدافعان حرم را زیر سوال میبرند انسان نیستند به نظر من چون اگر ما در انجا از دین خود دفاع نکنیم و به مسلمانان کمک نکنیم این جنگ ها گریبان خاک و ناموس ما را میگیرد و همین کسانی که اینطور حرف میزنند پا به فرار میگزارند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آستانه روز جوان و همچنین در سالگرد شهادت شهدای مدافعین حرم به سراغ ورزشکاران قهرمان رفتیم و در این خصوص با آن ها به گفتگویی متفاوت پرداختیم که در ادامه صحبت های ما با هادی خناری نژاد قهرمان ژیمناستیک را می خوانید :

 

 

سلام آقای خناری نژاد لطفا خودتان را معرفی کنید؟

به نام خدا هادی خناری نژاد هستم از شهرستان قائمشهر، کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک دارنده اولین مدال طلا جام جهانی در تاریخ ژیمناستیک کشور نائب قهرمان مسابقات ستارگان جهان، در اردو تهران هستیم برای مسابقات کشور های اسلامی

به چند درصد از آمادگی خودتان در اردو رسیدید ؟

خوب در حال حاظر ۸۰% آمادگی داریم که در اردوهای آخر به ۱۰۰% میرسیم تا بتوانیم برای کشور افتخاری دیگر کسب کنیم.

در آستانه اولین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان هستیم تا چه حد با اقدامات شهدای مدافع حرم آشنا هستید؟

این افتخار بزرگی هست که بتوانیم در یادواره این شهدای عزیز شرکت کنیم خوب شهدای مدافع حرم بسیار در بین مردم عزیز هستم من به شخصه کار این مردان بهشتی را نمیتوانم با هیچ چیزی مقایسه بکنم و کار این عزیزان نه تنها دفاع از وطن هست بلکه دفاع از دین و و عقاید دینی و دفاع از مرز اسلام هست که کار واقعا بزرگی هست تشکر میکنم از کسانی که یاد این شهدا زنده نگه میدارند.

آیا به این فکر افتاده اید که یک روز به عنوان مدافع حرم در سوریه و عراق بجنگید.؟.

خوب شرکت در این امتحان بزرگ مردان بزرگی میخواهد مثل بلباسی ها که همه دوست داشتن ها را در یک چیز خلاصه کردند، دفاع از دین. من هم دوست دارم در این راه بزرگ باشم اگه خدا قسمت کند من سعی بر این دارم در حال حاظر سفیری اسلامی برای کشورم باشم و پرچم کشورم را برافراشته کنم و همه را ایستاده در مقابل سرود زیبای ایران عزیز ببینم.

وقتی برای اولین بار شنیدین شهادت مدافعین حرم رو چه حسی به شما دست داد؟

خوب حس امن بودن کشوری که در ان زندگی میکنم و به این فکر میکنم که چطور ای انسان های بهشتی در کنار ما زندگی میکردند و ما از انها درس نگرفتیم.

حرف و حدیث هایی شنیده میشود که چرا باید جوانان ما در عراق و سوریه بجنگند مگه کشور ماست به نظر شما درست است ؟

خب آنهایی که جهاد مدافعان حرم را زیر سوال میبرند انسان نیستند به نظر من چون اگر ما در انجا از دین خود دفاع نکنیم و به مسلمانان کمک نکنیم این جنگ ها گریبان خاک و ناموس ما را میگیرد و همین کسانی که اینطور حرف میزنند پا به فرار میگزارند.

با دیدن فرزندان شهدای مدافع حرم چه حسی به شما دست میدهد ؟

خوب من با چندتا از فرزندان این عزیزان برخورد داشتم اولین چیزی به انها میگویم این است که راه پدر را ادامه دهید و به آن افتخار کنید کسی که از همه زندگی خود برای کشورش میگذرد انسان نیست یک فرشته ای از جانب خدای یکتاست

مبارزه در مسابقات سختر است یا مبارزه با داعشی ها و تکفیری ها در سوریه و عراق؟

خوب این جواب کاملا مشخص کار انها که واقعا نه غذا نه … و دور از فرزندان و مهمتر از همه جنگیدن با کسانی که بوی از انسانیت نبردان و من به کار انها احترام میزارم و همیشه دست بوسم.

یک قولی به ما بدید که در مسابقات بین المللی پس از کسب قهرمانی یکی از تمثال شهداء را همراه خودتون باشه این قول به ما میدید؟

حتما این قول میدم که هر مدال که کسب کردم تقدیم مدافعان حرم و خانواده محترم انها بکنم. که قبل تر از این ها اولین طلای جهان تاریخ ژیمناستیک ایران تقدیم شهدای غواص کردم و تشکر از شما یا علی

 

منبع : سازمان بسیج ورزشکاران مازندران