غفارنژاد :شهدا فرشته های زمینی هستند/ من به این شهیدان افتخار می کنم

این را میدانم که جوانان ما بخاطر آرامش و آسایش ما می روند جنگ و شهید می شوند تا ما بتوانیم در آسایش زندگی کنیم و اینطور مردها واقعا فرشته های زمینی هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آستانه روز جوان و همچنین در سالگرد شهادت شهدای مدافعین حرم به سراغ ورزشکاران قهرمان رفتیم و در این خصوص با آن ها به گفتگویی متفاوت پرداختیم که در ادامه صحبت های ما با جعفر غفارنژاد قهرمان پرورش اندام جهان را می خوانید :

سلام آقای غفارنژاد لطفا خودتونان را معرفی کنید؟

با سلام و عرض ادب جعفر غفارنژاد هستم قهرمان پرورش اندام جهان

چه مقام هایی تا حالا کسب کردید؟

بنده سال ۲۰۱۳ مسابقات آسیایی قزاقستان مقام چهارم را کسب کردم ۲۰۱۵ژاپن قهرمانی آسیا در وزن خودم قهرمان شدم ۲۰۱۶ جام الماس خلیج فارس قهرمان قهرمانان شدم وکارت حرفه ای دریافت کردم و مسابقات جهانی اسپانیا مدال طلا کسب کردم.

از پرورش اندام مازندران چه خبر؟

پرورش اندام مازندران شکرخدا رو به پیشرفت است و هرسال جوانان ما به تیم ملی راه پیدا می کنند و همچنین هر بار برای مسابقات آسیایی اعزام داریم حدود ۶نفر هم در مسابقات تیم ملی بودن و هرکدام هم توانستند مدال طلا، نقره و یا برنز کسب کنند.

در آینده چه هدف هایی داری؟

بنده الان منتظر کارت حرفه ای هستم و اینکه کارتم را دریافت کنم چون مجوزش را گرفتم تا برای مسابقات در تابستان امسال شرکت کنم و در حال حاضر مربی باشگاهی در بابلسر هستم.

در آستانه اولین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان هستیم تا چه حد با اقدامات شهدای مدافع حرم آشنا هستید؟

این را میدانم که جوانان ما بخاطر آرامش و آسایش ما می روند جنگ و شهید می شوند تا ما بتوانیم در آسایش زندگی کنیم و اینطور مردها واقعا فرشته های زمینی هستند

وقتی برای اولین بار خبر شهادت مدافعین حرم را شنیدید چه حسی به شما دست داد؟

ناراحت می شوم که جوانان ما شهید می شوند بچه هایشان یتیم می شوند. و حتی بعضی ها بچه های خودشان ندیدن واقعا ناراحت کننده است .

با دیدن فرزندان شهدای مدافع حرم چه حسی به شما دست میده ؟

ازاینکه پدر بالا سرشان نیست متاسف می شوم انشالله بتوانم هرکاری ازدستمان بر می آید برای این بچه های شهدای عزیزمان انجام بدهیم.

مبارزه درمسابقات سختر است یا مبارزه با داعشی ها و تکفیری ها در سوریه و عراق؟

هردو سخت است، مبارزه با وزنه ها و رژیم سخته ولی مبارزه در میدان جنگ خیلی سختر است پای جان وسط است هر لحظه امکان شهادتشان است و من به این شهیدان افتخار می کنم .

یه قولی به ما بدهید که در مسابقات بین المللی پس از کسب قهرمانی یکی از تمثال شهداء را همراه خودتون داشته باشید؟

من این قول را می دهم انشالله در مسابقات شرکت کنم و به خواست خدا مدال بیاورم عکس یکی از شهیدان مدافع حرم را بالا ی سکو ببرم و مدالم را تقدیم خانواده شهید کنم.

منبع : سازمان بسیج ورزشکاران مازندران