دیدار تماشایی تیم های شهدای بابلسر و پرسپولیس مشهد

شهدای بابلسر در مقابل پرسپولیس مشهد با بدشانسی به جای پیروزی خانگی به تساوی رضایت داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال  باشگاه های کشور شهدای بابلسر می توانست با کسب برد در فاصله یک هفته به پایان مسابقات با صدرنشینی به صورت مستقیم به لیگ دو صعود کند.

بازی با میدان داری بابلسری ها آغاز شد. تیم شهدا بارها شانسش را برای گلزنی آزمایش کرد تا اینکه در دقیقه ۱۸ بازی تیم پرسپولیس مشهد بر روی یک ضدحمله با شوتی از فاصله ۳۰ متری به گل رسید. در دقیقه ۳۲ بازی یک بار دیگر مشهدی ها به گل دست یافتند.

حملات گسترده شهدا سرانجام ثمر داد و این تیم در دقیقه ۲+۴۵ صاحب ضربه پنالتی شد. مهدی فولادی ضربه پنالتی را برخلاف شیرجه دروازه بان پرسپولیس وارد دروازه اش کردند.

در نیمه دوم شاگردان صابر میرقربانی در دقیقه ۶۵ توسط محمد ابوالحسنی گل تساوی را به ثمر رساندند.

حملات دامنه دار تیم شهدا بارها دروازه تیم پرسپولیس را تهدید کرد. بازیکنان این تیم در ادامه همه کار کردند به جز گلزنی.  در اواخر مسابقه مشهدی ها بارها با وقت کشی بازی را از سرعت انداختند. حتی دروازه بان پرسپولیس هم دو بار به دلیل وقت کشی از داور کارت زرد و ازبازی اخراج شد.

با این نتیجه پرسپولیس صدرنشینی گروه دوم لیگ سه را با ۳۴ امتیاز حفظ کرد و شهدای بابلسر هم با دو امتیاز کمتر در جایگاه دوم باقی ماند. استقلال جوان گلستان هم با پیروزی یک بر صفر در مقابل شهدای ماکران ۳۰ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

در هفته پایانی رقابت ها پرسپولیس مشهد میزبان تیم پایین جدولی امید حسن آباد است و شهدای بابلسر به مهمانی تیم میانه جدولی اسپیدار تهران می رود.

تیم اول گروه های سه گانه مستقیم به لیگ دو صعود می کنند و سه تیم دوم گروه ها و بهترین سوم گروه ها به صورت رفت و برگشت به دیدار هم خواهند رفت تا تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده مشخص شود.

حضور حدود ۶۰۰ تماشاگر و تشویق و حمایت پرشور آنها از تیم بابلسر با هدایت فریدون لیدر مشهور استان و کشور همچنین حضور حسن حبیبی و اصغر شرفی دو ملی پوش و مربی  اسبق تیم ملی از حاشیه های این دیدار بود.