روز بد مازنی ها با توقف بی موقع شهدای بابلسر تکمیل شد/سه مازنی در خط سقوط + جدول

هفته ما قبل پایانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز نمایندگان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند و روز خوشی را پشت سر نگذاشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته ما قبل پایانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز نمایندگان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند و روز خوشی را پشت سر نگذاشتند.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته که حکم فینال این رقابت ها را داشت تیم خوب و یکدست شهدای بابلسر با هدایت صابر میرقربانی به مصاف تیم پرسپولیس مشهد رفت. دو تیم که در جایگاه اول و دوم جدول قرار داشتند برای تثبیت صدرنشینی و حکم صعودشان نیاز مبرم به برد این دیدار داشتند.

بابلسری ها در طی یک غافلگیری دو گل دریافت کردند و از حریف خود عقب افتادند اما در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدند توسط مهدی فولادی از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کنند.

اما در نیمه دوم بابلسر های سراپا حمله شدند تا اینکه در دقیقه ۶۵ توسط محمد ابوالحسنی موفق شدند گل تساوی بخش را به ثمر برسانند. بعد از این گل بابلسری ها باز هم حملاتی خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی وقت کشی مشهدی ها سرعت حملات بابلسری ها را گرفت.. اما این دیدار در نهایت با تساوی دو دو به پایان رسید تا شاگردان میرقربانی بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از تیم مشهدی را از دست بدهد و چشم به دیدار پایانی بدوزد .

شهدای بابلسر با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند تا برای صعود به برد هفته آینده بیاندیشد.

در دیگر دیدار این هفته؛تیم شهدای اتجاد ساری در دیداری حساس و در خارج از خانه به مصاف تیم مدعی خوشه طلایی ثنای ساوه رفت.

خوشه طلایی ثنای ساوه که برای صعود نیاز مبرمی به برد این دیدار داشت با برتری ۳بر۱ مقابل اتحاد ساری را شکست داد و به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد.اتحاد فصل پرفراز و نشیبی را دنبال می کرد و با هدایت رضا تقوی و با مدیریت برادران فعال و انرژیک شریفی که این فصل در کار مدیریت باشگاه حضور داشتند، به عنوان قدیمی ترین نماینده استان مازندران و شهر ساری در این رقابت ها با کلی جوان گرایی و پرورش استعداد به مرحله پایین تر سقوط کرد تا فصل آینده از مرحله اول این رقابت ها با حریفان به رقابت بپردازد.

اتحاد ساری با این شکست ۱۹ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت و به مرحله پاین تر سقوط کرد و تیم خوشه طلایی ثنای ساوه با این پیروزی در جدول گروه الف مسابقات ۳۴ امتیازی شد و در یک هفته به پایان مسابقات در رده نخست این گروه قرار گرفت.
شهدای ماکران میاندرود نیز این هفته در دیداری خارج از خانه برابر استقلال جوان گلستان قرار گرفت. در این دیدار شاگردان محسن پورحاجی موفق نشدند از حریف خود امتیازی کسب کنند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خودشدند تا با ۲۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرند.ماکرانی ها با این شکست دقیقا در مرز سقوط قرار دارند و تنها با اما و اگر ها می توانند در لیگ باقی بمانند.
ماکرانی ها در صورتی می توانند در لیگ بمانند که بازی هفته آینده خود را به برتری برسند و پیام مقاومت ساری دیگر نماینده استان در برابر حریفش تن به شکست دهد. در غیر اینصورت به مرحله پایین تر سقوط خواهد کرد.
و اما صنعت ساری در دیداری جذاب و تماشایی برابر گربه سیاه خودش یعنی ملی پوشان تبریز قرار گرفت و در نهایت با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ مغلوب این تیم تبریزی شد .
صنعتی ها در این دیدار بازی خوب و جانانه ای را برابر حریف تبریزی برگزار کردند اما موفق به کسب امتیاز نشدند.
شاگردان مهران عمادیان با این شکست حکم سقوط خودشان به مرحله پایین تر را امضا کردند .صنعت با این باخت با ۲۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و بعد از سقوط فصل گذشته این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سه ، اینبار آنها به یک مرحله پایین تر سقوط کردند تا این تیم نفرین شده ساروی نابود تر شود.
و اما شیرین ترین امتیاز هفته به شاگردان شبیر لطفی رسید.
تیم فوتبال پیام مقلومت ساری عصر امروز در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال آلومینیوم آبسگون بود.در این دیدار که هر دو تیم برای رقابتی جذاب آماده بودند ، در نهایت درگیری ها مدیریتی آلومینیومی ها سبب شد بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان از حضور در بازی منصرف شوند تا داور این دیدار نتیجه را سه بر صفر به سودمقاومتی های ساروی اعلام کند.
پیام مقاومت ساری با این سه امتیاز باد آورده دقیقا در مرز سقوط قرار گرفت و برای بقا در لیگ نیاز مبرم به برد در دیدار هفته پایانی خودش دارد .

گفتنیست؛سرنوشت صعود تیمها به لیگ دسته دوم به هفته آخر کشیده شد.نتایج هفته هفدهم به شرح زیر می باشد:

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶‏

پیام مقاومت ساری ۳ – ۰ آلومینیوم آبسگون

شهرداری کامیاران ۲ – ۱ چوکا تالش

مقاومت تهران ۱ – ۰ شهدای رزکان کرج

ملی پوشان تبریز ۴ – ۲ صنعت ساری 

خوشه طلایی ثنا ساوه ۳ – ۱ اتحاد ساری

شهدا بابلسر ۲ – ۲ پرسپولیس مشهد

استقلال جوان گلستان ۱ – ۰ شهدا ماکران میاندورود

انتظار بجنورد ۱۰ – ۱ بهمن سبز البرز (ناتمام ماند)

نسل ابومسلم مشهد ۱ – ۱ اسپیدار تهران

امید حسن آباد ۱ – ۲ استتقلال نوین بجنورد

ملی حفاری اهواز ۵ – ۱ شاهین پارس تهران

مس نوین کرمان ۳ – ۰ شهرداری فیروز آباد

پرسپولیس برازجان ۰ – ۱ شهرداری بم

برق شیراز ۰ – ۳ زاگرس چهارمحال

پاراگ تهران ۱ – ۱ پرسپولیس گناوه