قیدی :مدالم را به شهدای مدافعین حرم تقدیم کردم چون آنها ارزش بسیار بالایی دارند

بنده خودم یک بسیجی هستم دورادور پیگیر هستم هم در رسانه و هم در فضا مجازی و همین تصمیم گیری بود که خواستم مدالم را تقدیم کنم به خانواده شهدا چون ارزش بسیار بالایی دارند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آستانه روز پاسدار و روز جوان و همچنین در سالگرد شهادت شهدای مدافعین حرم به سراغ ورزشکاران قهرمان رفتیم و در این خصوص با آن ها به گفتگویی متفاوت پرداختیم که در ادامه صحبت های ما با مجید قیدی قهرمان تیراندازی با کمان کشورمان را می خوانید :

 

سلام آقای قیدی لطفا خودتات را معرفی کنید؟

با عرض سلام مجید قیدی هستم ۲۸ساله عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ازساری

از رشته تیراندازی با کمان چه خبر ؟

بیشتر در اردو و مسابقات هستیم اخیرا هم مسابقات تایلند را در پیش داشتیم. که توانستم مدال نقره را در آنجا کسب کنم و مسابقات آینده هم اردیبهشت ماه در کشور چین داریم که مسابقات جهانی تیراندازی با کمان است.

از اینکه اولین نفر مازندرانی هستی که در سال ۹۶ مدال کسب میکنی چه حسی داری ؟

حس خوبی بود حدودا ۲سال است که اولین مدال مازندران را به لطف خدا بنده کسب میکنم امسال هم توانستم مدال نقره را کسب کنم و همان صورت تصمیم گرفتم مدال نقره خودم را تقدیم کنم به خانوادهای مدافعین حرم تا توانسته باشیم گوشه ای از زحمات آنان را جبران کرده باشیم و توانسته باشیم عیدی خوبی به شهدای مدافعین حرم داده باشیم.

در آستانه اولین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان هستیم تا چه حد با اقدامات شهدای مدافع حرم آشنا هستید؟

بنده خودم یک بسیجی هستم دورادور پیگیر هستم هم در رسانه و هم در فضا مجازی و همین تصمیم گیری بود که خواستم مدالم را تقدیم کنم به خانواده شهدا چون ارزش بسیار بالایی دارند این خانواده که عزیزانشان رفتن برای این مرزوبوم زحمت کشیدند و جانشان را دراین راه فدا کردند

وقتی برای اولین بار شهادت مدافعین حرم را شنیدید چه حسی به شما دست داد؟

معلومه همه هموطن هایمان عزیز هستند  که جونشان را در دستشان گرفتند و رفتند مسلما آدم افسوس میخورد که ای کاش خودش هم آنجا باشد و بتواند از میهن خودش دفاع کند.

حرف و حدیث هایی شنیده میشود که چرا باید جوانان ما  در عراق و سوریه بجنگند مگه کشور ماست  به نظر شما درسته این حرفا ؟

خب همه مسلمان و شیعیان همگی باید باهم متحد باشند

با دیدن فرزندان شهدای مدافع حرم چه حسی به شما دست میدهد ؟

حس غرور، بیشترشان کوچک هستند و حس تنهایی بدون پدر را دارند انشالله بشود با همین کارها از آنها حمایت شود و بتوانند راه پدرشان، قهرمانان واقعی را ادامه دهند.

مبارزه در مسابقات سختر است یا مبارزه با داعشی ها و تکفیری ها در سوریه و عراق؟

خوب می شود گفت جنگیدن در عراق و سوریه سخت تر است همه می دانند ولی کمتر کسی می تواند نصیبش شود برود آنجا ازنظر من آنجا سختر از جنگیدن در میدان ورزشی است.

یه قولی به ما بدید که در مسابقات بین المللی پس از کسب قهرمانی یکی از تمثال شهداء را همراه خودتون باشه این قول به ما میدید؟

بله حتما انشالله در اردیبهشت ماه که در مسابقات چین هستم این کار را خواهم کرد.

 

منبع : سازمان بسیج ورزشکاران مازندران