بابایی : اجرای دوپروژه مهم ورزشگاه جویبار و نوشهر را برعهده گرفته ایم

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: بسیج ورزشکاران باید این هنر را داشته باشد که با استفاده از شیوه‌های معقول تلاش کند تا عرصه‌ها و میادین ورزشی را به رنگ خدا درآورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ظهر امروز نشست صمیمی جمعی از خبرنگاران ورزشی استان مازندران با فرمانده سپاه کربلا به‌مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در این نشست با بیان اینکه امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

سردار محمدحسین بابایی با بیان اینکه ما در صورتی مؤفق خواهیم شد که رهرو راه امام خمینی(ره) باشیم و مشکلاتی که در این ۳۸ سال داشتیم به دلیل فاصله گرفتن از این فرهنگ است، تصریح کرد: کسانی همچون آمریکا که با سپاه مخالف هستند در واقع با ترویج فرهنگ سپاه مخالفند چرا که عزتی که داریم به‌خاطر اعتقادات و ارزش‌های ما است.

 فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه سپاه در عرصه امنیت، اقتصاد و فرهنگ تأثیرات مثبتی دارد، اظهار کرد: سپاه در عرصه سیاست نظر خود را اعلام می‌کند.

بابایی به سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند مدیران ناکارامد، کم‌انگیزه و کم‌اهمیت سبب تضعیف کشور می‌شوند.

وی افزود: سپاه در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس روش جدیدی را در عملیات جنگی پدید آورد که تاکنون در هیچ یک از ارتش‌های جهان دیده نشده است.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در ادامه به بسیج اشاره و تصریح کرد: بسیج در اقشار مختلف جامعه توسعه یافت که یکی از آنها بسیج ورزشکاران است و مسؤولیت ما در بسیج ورزشکاران حفظ تدین، ارزش‌های انقلابی و نشر آن به ورزشکاران است.

بابایی خاطرنشان کرد: بسیج ورزشکاران باید این هنر را داشته باشد که با استفاده از شیوه‌های معقول تلاش کند تا عرصه‌ها و میادین ورزشی را به رنگ خدا درآورد.

وی ادامه داد: بسیج ورزشکاران باید بسنجد که چگونه می‌شود فرهنگ ورزش‌ها را مذهبی  و اسلامی کرد و در این راه باید انگیزه‌ها را تغییر داد و میادین ورزشی را به سمت و سوی مذهب و تدین سوق داد.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه اگر بخواهیم اقشار بسیج را طبقه‌بندی کنیم بسیج ورزشکاران در رتبه عالی قرار دارد، اظهار کرد: معرفت و جوانمردی ورزشکاران ما قابل تحسین است و باید از برنامه‌های اجراشده در سال‌های قبل توسط بسیج ورزشکاران پشتیبانی و حمایت کرد.

بابایی افزود: در سال گذشته به قهرمانان توجه زیادی داشتیم چراکه معتقدیم قهرمانی پایه پهلوانی ا ست و ترویج ورزش و فرهنگ ورزش کردن در اصول کاری ما قرار دارد.

وی در پایان گفت: اجرای دوپروژه مهم ورزشگاه جویبار و نوشهر را برعهده گرفتیم و با نگاه دقیق، سرعت‌العمل و صادقانه‌ بدون کم‌فروشی که در امور اجرایی داریم امیدواریم این پروژه‌ها زودتر به نتیجه برسد./فارس