در مجمع عمومی عادی هیات فوتبال استان مازندران چه گذشت !؟

مجمع عمومی عادی هیات فوتبال استان مازندران با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مجمع با حضور حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران- مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران و اعضای مجمع برگزار شد که در ابتدا مهندس بهروان گزارشی از روند فعالیتهای سالیانه هیات فوتبال استان را ارائه کرد.

حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران نیز دقایقی را صحبت کردند.
در پایان این نشست و رای گیری در خصوص اعضای هیات رئیسه در نهایت اسحاق شریعتی- رئیس هیات فوتبال شهرستان تنکابن به عنوان نماینده شهرستانها در هیات رئیسه، هادی خلردی به عنوان نایب رئیس اول هیات فوتبال استان مازندران، محمد رامشگر- به عنوان نماینده باشگاهها در هیات رئیسه و خانم فاطمه بوداغی به عنوان نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان مازندران توسط اعضای مجمع انتخاب شدند.
رئیس هیات فوتبال استان مازندران : باشگاهای ما باید دنبال ساختارسازی باشند
 
غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران در ابتدای مجمع ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت :مجمع بالاترین نهاد فوتبالی در مملکت است.در تمام دنیا هم به همین شکل است، گنگره بالاتراز هیت رییسه است. مجمع هیت رییسه را انتخاب می کند و هر دست آوردی که فوتبال استانی داشته باشد این متعلق به اعضای محترم مجمع است.
وی ادامه داد :مجمع باید مطالبات خود را از فوتبال استیفا کند و هم اینکه خواسته های خود را در صحن علنی مطرح کند.
بهروان با تاکید بر اینکه تمامی هیات ها و باشگاه ها باید با برنامه باشند، افزود:برنامه های هیات در این سال را خدمت شما ارائه کردیم اما در سال گذشته ما با مشکلاتی از جمله بودجه مواجه شده ایم که این مشکلات در تمام کشور طبیعی است و هیت های مختلف ورزشی هم با این مشکلات مواجه هستند.روسا و مدیریت محترم تیم ها باید برنامه داشته باشند و بتواند از بخش خصوصی یا بخش های دیگر جامعه کمک بگیرند .
وی ضمن تقدیر و تشکر از نهادهایی که به فوتبال استان کمک می کنند، ادامه داد :در خیلی ازشهرهای ما نهاد هایی مانند شورای شهر خیلی به ورزش کمک کرده اند، باید ارتباطات را بیشتر شود تا بتوانید کمک های بیشتری از این نهادها دریافت کنید.
رئیس هیات فوتبال استان مازندران از مشکلات مالی تیم های استان سخن گفت و بیان کرد : خیلی از تیم های ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و به نظر می رسد تا آنجا که می توانند از منابعی که در شهرها و نهادهایی که هست استفاده می کنند، اما این کفایت نمی کند به هرحال من فکر می کنم همه ی باشگاهای ما باید دنبال ساختارسازی باشند و باشگاه خود را به ثبت برسانند و دارای هیت مدیره بشوند.
بهروان خواستار برنامه ریزی دقیق هیات ها و باشگاه شد و افزود :زمان هایی که تیم ها را یک نفره پیش می برده ایم گذشته، الان باید بتوانیم چند تیم درست کنیم تا بتوانیم در کار موفق شویم. چه در بخش بانوان و چه در بخش برادران و چه فوتبال و چه سالنی و .. ،فرقی نمی کند، الان مشکلات مالی حرف اول را می زند که اگر برنامه ریزی دقیقی انجام شود که بتوان آن را عملی کرد و اگر یک مقدار هم بهترمیدان بازکنیم تا پیشکسوتان و افراد خوش نام نیز بتوانند در نهادها صحبت کنند و جذب مشارکت داشته باشند می توانیم موفق تر عمل کنیم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد :هیت فوتبال جایگاه بسیار معتبری را در بین هیت های کشور دارد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت :مهندس بهروان افتخار استان مازندران هستند .
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛حبیب حسین زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان استان مازندران در مجمع عمومی عادی هیات فوتبال مازندران اظهار داشت :برگزاری مجمع یکی از سیاست های اصولی وزارت ورزش است و سالانه یکی از نهادها و جایگاهی که فعالیت های روسای هیت های ورزشی را رصد می کند، همین برگزاری مجامع سالیانه است .

وی ادامه داد :سال گذشته توانستیم ۱۴ مجمع عمومی سالانه را برگزار کنیم و۱۲انتخابات را داشته ایم که خوشبختانه رشد بسیار معناداری را نسبت به سالیان گذشته داشته ایم که توانستیم این برنامه را اجرایی و عملیاتی کنیم که مجمع سالانه به عنوان یک مجمع تشریفاتی نباشد .

حسین زادگان خواستار مشارکت روسای هیات ها در عملکرد رئیس شد و افزود :دوستان عزیزی که به عنوان روسای هیت های ورزشی هستند عملکرد هیت را رصد و ارزیابی کنند و خودشان نیز در کارها مشارکت داشته باشند و تقریبا می شود گفت برگزاری مجمع اتاق فکری است که دائم رصد می کند و فعالیت ها را مورد ارزیابی قرار می دهد .
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استات مازندران ضمن قدردانی از زحمات مربیان و پیشکسوتان فوتبالی استان افزود :دستگاه ورزش تلاش کرده است تا بیشترین هماهنگی ها را ایجاد کند و پشتیبانی لازم را از هیات های ورزشی فراهم کند.

وی افزود :تاکید ما در جلسات شورای معاونین شورای اداری دستگاه ورشی و با روسای ادارات این است که با هیات ها همکاری کند و هرکاری که از دستشان بر می آید برای هیت های انجام بدهند.

حسین زادگان از حمایت های نهاد های خصوصی و دولتی تشکر کرد و افزود :ما تعامل با روسای نهادها را در دستور کارمان قرا داده ایم و همانطور که جناب مهندس بهروان فرمودند شهرداری ها و شورای شهر یک مجموعه بزرگ دربیرون فوتبالی هستند که واقعا کمک های فراوانی هم به ورزش و هم به فوتبال استان می کنند که نقش این عزیزان را نمی توانیم نادیده بگیریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران حضور یک تیم لیگ برتری را حق مردم مازندران دانست و عنوان کرد :مردم مازندران آرزو دارند تیمی در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشند چون آنهاعلاقمند هستند و این موضوع جزء مطالباتشان است.

وی پیگیری وضعیت فوتبال در غرب استان را تاکید کرد و ادامه داد:هر زمان در نوشهر و چالوس حضور پیدا می کنم، اولین مطالبات مسولین محلی غرب استان زنده کردن فوتبال این منطقه است،شما باید به خواسته های مردم توجه کنید و مشکلات این منطقه را بررسی و حل کنید.


حسین زادگان از فوتبالیست های استان با نام سرمایه های آینده نام برد و اظهار داشت : این ها به عنوان سرمایهای کشور ما هستند، نیروهای نوجوان،جوانان بزرگسالان که در خدمت مربی هستند، سرمایه های استان ما هستند.این بازیکنان بعدا تبدیل به ثروت ملی می شوند.


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران ضمن حمایت از هیات فوتبال استان مازندران افزود : هیت فوتبال جایگاه بسیار معتبری را در بین هیت های کشور دارد و از طرفی هم شخصیت جناب آقای مهندس بهروان به عنوان یک شخصیت ملی برای ما است.ایشان افتخار استان مازندران هستند و مورد احترام و عنایت رسمی مقامات کشور است در چندین ملاقات که با آقای دکتر سلطانی فر داشته ایم ایشان احترام و حمایت خودشان را به آقای مهندس بهروان ابراز داشته اند.

حسین زادگان راز موفقیت فوتبال در مازندران را ایجاد همدلی دانست و عنوان کرد:فضای امروز ما  فضای آرام و همدلی و وحدت است و ما باید این فضای آرام بخش را در شهرها و مناطق محروم ببریم و از این فضای همدلی موفقیت و سازندگی به دست می آید. ازاین فضاها سرمایه گذاری در بخش انسانی به وجود می آید.

00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

عکاس : مقداد بهرامی

1
3
4
5
6
7
8
9
10
2