رقیبی در لیگ شانزدهم برای ما نبود/ از برخورد با هانی متأسفم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید امیری پس از پایان جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این قهرمانی را به خانواده نوروزی و مرحوم هادی تقدیم می‌کنیم، ما در این فصل رقیبی در حد و اندازه خود نداشتیم و توانستیم سه هفته زودتر از پایان لیگ شانزدهم به قهرمانی دست پیدا کنیم. وی ادامه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید امیری پس از پایان جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این قهرمانی را به خانواده نوروزی و مرحوم هادی تقدیم می‌کنیم، ما در این فصل رقیبی در حد و اندازه خود نداشتیم و توانستیم سه هفته زودتر از پایان لیگ شانزدهم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امسال وحدت و همدلی که در پرسپولیس وجود داشت، یکی از عوامل قهرمانی ما بود و چون تیم ما یکدل بود و هیچ حاشیه‌ای در تیم ما وجود نداشت، توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

امیری با تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: مدیون آنها هستیم، خیلی برایمان زحمت کشیدند و از آنها سپاسگزار هستیم که حتی برابر شکست مقابل استقلال نیز حمایت کردند و توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادهای خارجی هم برای فصل آینده دارید یا خیر؟ گفت: تنها به پرسپولیس فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم فصل آینده نیز به قهرمانی دست پیدا کنیم./مهر