نتایج هفته پنجم فوتسال سوپر لیگ استان مازندران / لغو دو دیدار به دلیل کمبود امکانات پزشکی + جدول

هفته پنجم سوپر لیگ استان مازندران با برگزاری ۵ دیدار و لغو ۲ بازی پیگیری شد . به گزارش مازند اسپرت عضو کمیته مسابقات فوتسال مازندران گفت:تیم سنگ فروشی ملکشاه آمل با پیروزی پرگل ٬صدر جدول لیگ برتر فوتسال مازندران را از آن خود کرد.امیرحسین ملکی با اشاره به برگزاری پنج هفته از مسابقات لیگ برتر […]

هفته پنجم سوپر لیگ استان مازندران با برگزاری ۵ دیدار و لغو ۲ بازی پیگیری شد .

به گزارش مازند اسپرت عضو کمیته مسابقات فوتسال مازندران گفت:تیم سنگ فروشی ملکشاه آمل با پیروزی پرگل ٬صدر جدول لیگ برتر فوتسال مازندران را از آن خود کرد.
امیرحسین ملکی با اشاره به برگزاری پنج هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان داشت:تیم سنگ فروشی ملکشاه آمل با پیروزی پرگل مقابل المپیک کلاردشت با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.
وی تصریح کرد:در روز جمعه هفت بازی به طور همزمان برگزار گردید که تیم سنگ فروشی ملکشاه آمل در یک بازی خانگی موفق شد مهمان خود المپیک کلاردشت با نتیجه ده بر یک بدرقه نماید و تیم مرزن قزل مرزن آباد در مقابل مهمان خود سامسونگ رامسر شش بر یک به پیروزی رسید.
ملکی گفت:رستوران حاج حسن ساری شش بر سه میزبان خود شاهد اسلام آباد به پیروزی دست یابد و تیم پرسپولیس دارابکلا با نتیجه شش بر چهار از مهمان خود شهرداری هادی شهر شکست را پذیرا شد و دوتیم شاهد شهید اسدی جویبار و میثاق ساری هریک با زدن چهار گل امتیاز بازی را تقسیم نمودند.
وی افزود:بازی تیم شهروند سورک و شهرداری کوهی خیل به علت حضور نیافتن آمبولانس شهروند و بازی زرین ذغالچال ساری و شهید آزادیان نوشهر به علت تجهیز نبودن آمبولانس زرین به امکانات احیا قلبی برگزار نگردید.
عضو کمیته فوتسال مازندران بیان داشت:در تنها بازی عقب افتاده لیگ برتر فوتسال مازندران که از هفته اول مسابقات برگزار نگردید٬ تیم میثاق ساری سه شنبه ۱۰ شهریور میزبان المپیک کلاردشت خواهد بود.
ملکی خاطرنشان شد:در پایان هفته پنجم سنگ فروشی ملکشاه آمل با ۱۲ امتیاز ٬میثاق ساری و رستوران حاج ساری هریک با ۱۰ امتیاز اما با توجه به تقاضل گل بهتر میثاق رده اول تا سوم جدول را از آن خود کردند.

 

نتایج کامل هفته پنجم این رقابت ها :

مرزن قزل مرزن آباد ۶ – (سامسونگ) خلعتبری رامسر ۱

پرسپولیس دارابکلا ۴ – شهرداری هادی شهر ۶

شهیداسدی جویبار ۴ – میثاق ساری ۴

سنگ فروشی ملک شاه آمل ۱۰ – المپیک کلاردشت ۱

شاهد اسلام آباد ۳ – رستوران های حاج حسن ۶

زرین ذغالچال  – آزادیان نوشهر   برگزار نشد

شهروند نوین سورک – شهرداری کوهی خیل   برگزار نشد

 

برای مشاهده جدول کامل رده بندی این رقابت ها “” اینجا “”  را کلیک نمایید .