ختم کلام ؛ امسال هم لیگ برتر پر !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سی و دوم لیگ دسته اول امروز با انجام ۹ دیدار برگزار شد. سپیدرود صدرنشین در خانه مقابل تیم ایرانجوان متوقف شد تا فشردگی صدر جدول بیشتر شود. دیدار حساس پارس جنوبی و ملوان تا دقیقه ۸۰با نتیجه ۲ بر صفر به سود پارس در جریان است و اگر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سی و دوم لیگ دسته اول امروز با انجام ۹ دیدار برگزار شد. سپیدرود صدرنشین در خانه مقابل تیم ایرانجوان متوقف شد تا فشردگی صدر جدول بیشتر شود. دیدار حساس پارس جنوبی و ملوان تا دقیقه ۸۰با نتیجه ۲ بر صفر به سود پارس در جریان است و اگر این نتیجه حفظ شود سپیدرود صدر جدول را از دست خواهد داد.

گل‌گهر هم بعد از دو شکست متوالی مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا از کورس مدعیان صعود  خارج شود.

و اماتیم فوتبال خونه به خونه در دیداری که می توانست از آن با نتیجه پیروزی خارج شود، با تصمیمات داوری در نهایت با تساوی زمین مسابقه را ترک کرد.

یکی از دیدارهای حساس و تعیین کننده هفته سی و دوم مسابقات در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شد؛ دیداری که تیم بالانشین و مدعی خونه به خونه در مقابل تیم قعرنشین فجرسپاسی قرار گرفته بود و نتیجه این دیدار می توانست تاثیر زیادی در سرنوشت دو تیم در فصل آینده داشته باشد.
تیم خونه به خونه در دقیقه ۱۰ توانست با گل روح الله باقری از حریف خود پیش بیافتد تا در ادامه کار با خیال راحت تری به کار خود ادامه دهد. در ادامه نماینده مازندران با حرکت مهاجمان خود داخل محوطه جریمه توانست داور را متقاعد به اعلام نقطه پنالتی کند ولی داور مسابقه پس از مشورت با کمک خود، نظرش را تغییر داد و خطای هند مهاجم خونه به خونه را اعلام کرد.
دیدار دو تیم در نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت و در نیمه دوم این شاگردان غلامحسین پیروانی بودند که توانستند گل تساوی را در دقیقه ۶۵ توسط علی غلامرضا پور به ثمر برسانند.
دریافت گل تساوی با توجه به شرایط جدول و اینکه تیم خونه به خونه فقط به بردن احتیاج داشت،  باعث شد تا شاگردان دست نشان بی مهابا به حمله روی بیاورند و در دقایق پایانی شاهد ارسال های مستقیم بازیکنان خونه به خونه بودیم؛ موضوعی که باعث می شد تیم فجرسپاسی در ضد حملات بسیار خطرناک باشد.
با پایان وقت های قانونی این دیدار ۶ دقیقه وقت اضافه از سوی داور مسابقه اعلام شد و در آخرین موقعیت خطرناک تیم خونه به خونه باز هم برخورد توپ به دست مدافعین فجرسپاسی سبب شد تا بازیکنان این تیم به سمت داور مسابقه بروند و از او بخواهند که نقطه پنالتی را اعلام کند؛ اما داور مسابقه در پایان نزدیک به ۱۰۰ دقیقه تلاش دو تیم سوت پایان بازی را زد، تا تیم خونه به خونه در روزی که می توانست برنده این دیدار باشد این فرصت طلایی را از دست بدهد و عملا دیگر شانسی برای صعود خود متصور نباشد.
در صورتی که داور مسابقه نظر خود در خصوص اعلام نقطه پنالتی را برگشت نمی داد، شاگردان دست نشان می توانستند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند. نمونه بین المللی این دیدار را می توان بازی دو تیم پرسپولیس و الریان دانست که داور مسابقه با عدم اعلام نقطه پنالتی باعث تساوی سرخپوشان در خانه مقابل تیم قطری شد.
تیم خونه به خونه با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و برای صعود به لیگ برتر نیاز به چیزی شبیه معجزه و حتی فراتر از آن را دارد. در مقابل تیم فجرسپاسی با این تک امتیاز ۳۰ امتیازی شد تا هم امتیاز با وحدت یزد شود و برای ماندن در لیگ یک چشم به روزهای آینده داشته باشد.

همچنین دیگر نماینده استان مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فولاد یزد بود .

در این دیدار شاگردان مسگر در ادامه روند ناکامی خودشان تن به شکست یک بر صفر دادند و سه امتیاز دیگر از دست دادند.

با توقف خونه به خونه ، یکسال دیگر به پرونده لیگ برتری نشدن مازندرانی ها اضافه شد تا این استان فوتبال خیر همچنان در حسرت لیگ برتر باقی بماند و حسرت اشتباهات و امتیازات از دست داده ی فصل را بخورد.

**نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

فولاد یزد یک -نساجی مازندران صفر 

گل: عباس یحیی بیگی ۳۱
مس رفسنجان یک – بادران تهران ۲

گل: مصطفی نوروزی (۲۸و ۵۷) احسان پیرهادی(۶۱)

خونه به خونه مازندران یک -فجر شهید سپاسی یک

گل: روح الله باقری(۱۰) برای خونه به خونه،علی غلامرضا پور (۶۳) برای فجر

آلومنیوم اراک یک -گل گهر سیرجان یک

گل: روح الله عرب (۳۵) برای الومینیوم، محمد امین حاجی‌زاده(۵۴)

راه آهن تهران یک -مس کرمان صفر

گل: کریم ابراهیمی (۵۴)
سپید رود رشت یک-ایرانجوان بوشهر یک

گل: حسین کعبی(۳۴) برای سپیدرود، حجت اسلامی(۴۸) برای ایرانجوان
اکسین البرز یک – نفت مسجد سلیمان یک

پارس جنوبی جم بوشهر ۲ – ملوان بندر انزلی صفر( تا دقیقه ۸۰)

گل:سعید محمدی‌فر(۵۳)، علی دشتی
استقلال اهواز صفر -خیبر خرم آباد صفر( تا دقیقه ۶۰)