محمدزاده: ۴ بازی پایانی لیگ برای ما در حکم فینال است/ در ذوب آهن می‌مانم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید محمدزاده در مورد شرایط ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیااظهار داشت: ما در گروه سختی قرار داریم، ولی با بردی که به‌دست آوردیم برای صعود امیدوار شدیم. بازی با العین هم در اصفهان برگزار می‌شود و امیدوارم این تیم را شکست بدهیم و در نهایت به عنوان تیم اول گروه‌مان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید محمدزاده در مورد شرایط ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیااظهار داشت: ما در گروه سختی قرار داریم، ولی با بردی که به‌دست آوردیم برای صعود امیدوار شدیم. بازی با العین هم در اصفهان برگزار می‌شود و امیدوارم این تیم را شکست بدهیم و در نهایت به عنوان تیم اول گروه‌مان صعود کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره احتمال رویارویی تیمش با استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: ما دوست نداریم با این تیم بازی کنیم، چون یکی از نمایندگان ایران خیلی زود حذف می‌شود. به هر حال فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم ذوب‌آهن می‌تواند مقام چهارمی در لیگ برتر را حفظ کند؟»، گفت: ما در مقاطعی از فصل بد نتیجه گرفتیم و همین موضوع باعث شد تا تیم‌های دیگر به ذوب‌آهن برسند. با این حال تلاش می‌کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم و چهار بازی باقیمانده برای ما حکم فینال را دارند. باید با چنگ و دندان از جایگاه‌مان محافظت کنیم.

محمدزاده در مورد وضعیتش برای فصل آینده تصریح کرد: من یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم. من از بازی در ذوب‌آهن راضی‌ام./تسنیم