خوشحالی رونی از هت تریک و بازگشت به CL

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد شب گذشته با هت تریک خود مقابل بروژ، به ۱۰ بازی عدم موفقیت در گلزنی اش پایان داد و تیمش را به چمپیونزلیگ رساند.   به گزارش “مازنداسپرت“، کاپیتان انگلیس ۸۷۸ دقیقه بدون گل را سپری کرد ولی شب گذشته، ۳ گل مقابل حریف خود به ثمر رساند تا با دیگر […]

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد شب گذشته با هت تریک خود مقابل بروژ، به ۱۰ بازی عدم موفقیت در گلزنی اش پایان داد و تیمش را به چمپیونزلیگ رساند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کاپیتان انگلیس ۸۷۸ دقیقه بدون گل را سپری کرد ولی شب گذشته، ۳ گل مقابل حریف خود به ثمر رساند تا با دیگر گل هررا، ۴-۰ و در مجموع ۷-۱، شیاطین سرخ راهی چمپیونزلیگ شوند.

رونی درباره این بازی گفت:” از گلی که به ثمر رساندم خیلی خوشحالم و مهم تر از آن، رسیدن به مرحله گروهی چمپیونزلیگ بود. اگر شخصیت محکمی نداشتم، عدم موفقیت در گلزنی روی من تاثیر می‌گذاشت ولی من از کیفیت خودم آگاهم و می‌دانم که چه کارهایی می‌توانم برای تیمم انجام دهم. نگران نبودم. اگر سه، چهار یا پنج بازی دیگر هم بدون گل ادامه می‌دادم مشکلی نبود. به عنوان یک مهاجم می‌خواهید که گل بزنید ولی همه فصل پیش را نگاه می‌کنند و می‌گویند که من در گلزنی موفق نبودم. ولی من متوجه هستم زیرا خودم را می‌شناسم و این بخشی از کار من است.”

 

منبع:ورزش۳